Къде е спортът
Правата за едни от най-интересните състезания постепенно отиват от ефирните в нишовите канали


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Спомняте ли си рекламата на Nestle, в която всички питат къде е млякото? Докато накарая не стане ясно, че e в пакетчето на разтворимата напитката три в едно Nesquik. А най-важното е, че можеш да й се насладиш когато и където поискаш.
В контекста на правата за спортни събития рекламата би звучала "къде е футболът" или "къде е Формула 1", а отговорът е "в телевизията, която може да си ги позволи". За разлика от напитката обаче тези състезания не можеш да ги гледаш когато и където искаш.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
7 коментара
Да, ще ходя в Булсатком заради ТВ+ , хахахахахххх, нещастници.
Това за "Листопад" не го вярвам, просто звучи най-правдоподобно, а нали рекламните агенции трябва да отчетат, че най-гледана е БТВ?!
"От тази година още един продукт, който доскоро можеше да се гледа свободно, ще премине в портфолиото на сателитната ТВ+. "
Той пак ще може да се гледа свободно например по ZDF или онлайн. И ето Ви тема за статия: борбата на местни телевизии с големи международни играчи като Гугъл за аудитория и рекламодатели, която ще се разрази в следващите 10-ина години. Вече видяхме колко голям интерес има към спортни събития, излъчвани онлайн: Youtube, респективно Google, излъчваше Copa America напълно безплатно и имаше доста успех. С навлизането на повече нови телевизори с възможности за достъп до онлайн съдържания, традиционните местни телевизии ще губят все повече от и без това непрекъснато намаляващата си аудитория. Интересни времена ги чакат :)
Тези рейтинги дето гергов сам си ги прави критерии ли са наистина за сериозните рекламодатели???? Не мога да повярвам какви идиоти работят там ако е така....
Като има мач левски цска всеки телевизор в българия е включен на този канал, а накрая рейтинга показва че по това време всички гледат бтв :))))
Хайде бе
В момента е ман ю - ливърпул. Почти всичките ми приятели мъже зяпат този мач - как да вярвам после на статистика за 3 процента рейтинг на диема :)
статията е донякъде вярна, но не е отчетено влиянието на интернет. Младите са там, всеки сериал, или филм, който е интересен се смъква и се гледа него, вместо блудкавата боза по БТВ или Нова. Листпад подозирам събира традиционната аудитория на хората в пенсионна възраст, по малките населени места.
Аз лично по телевизията гледам само спортни предвания на живо.
Относно Булсатком, браво на тях че са намерили бизнес модела, който им позволява да показват атрактивно съдържание и да не фалират. В статията не се споменава, че Булсатком са много силни в малките населени места, където може и да няма местна кабеларка, но антена на Булсатком може да се постави навсякъде. Малко е тъпо в София, където ако апартамента ти не гледа към юг-югоизток си загубен.
Тенденциите описани в статията ще продължават да се задълбочават.
Аз поне съм го решил за себе си, плащам Булсат за три приемника и гледам спорт. Цените и качеството им са поносими, какво има да се чудя толкова. БТВ и Нова да си гледат турските сериали. Модела на Булсат е верен, купуват спортни права и им се връща в абонати.
Ай стига бе... "нетипичен модел", "труден избор", "тази ексклузивност", "наложилата се тенденция", "модифициран вариант на pay-per-view" са евфемизми за НЕЗАКОННА дейност.
А и нали темата не беше в "сфера на интереси" на Г. Филипов. Ама да си прави реклама на втория работодател е в сферата му на интереси...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход