С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 17 фев 2012, 18:01, 12938 прочитания

Учреден е втори съюз на издателите

В новото сдружение са поканени да участват представители на електронните медии и рекламната индустрия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Нов издателски съюз бе учреден днес в София. Той ще се казва "Български медиен съюз" и ще обединява издателите, които в края на 2011 г. напуснаха същестуващия Съюз на издателите в България (СИБ). Към тях се присъедини и депутатът от ДПС Делян Пеевски, който е председател на друга медийна формация - Съюз на вестникарите и разпространителите на печатни издания (СВРПИ). Неговата майка Ирена Кръстева се води собственик на "Нова българска медийна група", обединяваща издания като "Телеграф", "Монитор", "Политика" и други.

Противно на очакванията, че главният редактор и издател на в."Преса" Тошо Тошев ще оглави новият съюз, негов председател стана главният редактор на сп."Тема" Валери Запрянов. Двамата са съдружници в наскоро учреденото дружество "Обединени български медии".


Новото сдружение ще се управлява от председателски съвет, в който влизат още Тодор Батков (издател на в."Стандарт"), Светлана Шаренкова (издател на в. "Земя"), Димитър Друмев (изпълнителен директор на "Санома Блясък - България"), както и Мартин Радославов, в качеството му на управител в "Муузон" ООД и издател на сп. Biograph. Предвидено е БМС да има управителен съвет от 13 души.

Новото медиийно сдружение е замислено като алтернатива на Съюза на издателите в България (СИБ). То обаче си поставя по-високи цели - да обедини не само издателите на печатни медии, но и електронни медии и рекламни агенции. Към момента в него членуват 35 медии. Освен изредените, в съйза влизат още изданията като в. "Република" на Петьо Блъсков, в. "Банкер" на Бистра Георгиева, в. "Струма" и в. "Марица" на Степан Еремян, в. "Дума" на Николай Малинов и др.

Делян Пеевски разговаря с издателя на "Земя" Димитър Иванов (вдясно)

Делян Пеевски разговаря с издателя на "Земя" Димитър Иванов (вдясно)

Фотограф: Юлия Лазарова

На учредителното събрание днес присъстваха също председателят на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) Красимир Гергов и изпълнителният директор на Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори (АБРО) Гриша Камбуров. Вероятно двете организации ще се присъединят към сдружението.



На учредяването на новото сдружение се появи и рекламният бос Красимир Гергов

На учредяването на новото сдружение се появи и рекламният бос Красимир Гергов

Фотограф: Юлия Лазарова

Председателят на "Българския медиен съюз" Валери Запрянов обяви, че в момента се пише и нов етичен кодекс, който всички членове на организацията ще трябва да подпишат. На пресконференцията по учредяването на БМС всички членове на председателския съвет застанаха зад идеята за одитиране на тиражите и броя продадени вестници и списания. Преди по-малко от година съществуващото "Одит бюро по тиражите" се разпадна точно поради липса на желание от страна на медиите да декларират отпечатаните си бройки.

В СИБ остават шест от големите издателски групи на пазара - "Медийна група България," (издател на в."Труд," в."24 часа" и др.), "Икономедиа" (в."Капитал" и "Капитал Daily"), в. "Сега", сп."Мениджър", Attica Media Bulgaria (сп. Grazia, сп. Forbes и др.), QM (сп. Amica, сп. L’Europeo, сп. Max и др.), както и няколко регионални издания.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

"Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война" "Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война"

Международната организация помоли президента Румен Радев да помогне за преодоляване на кризата със свободата на медиите

18 окт 2019, 2069 прочитания

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

18 окт 2019, 1451 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Развитие в застой

Големите 10 рекламодатели в телевизия остават непроменени. Фармацевтичният сектор се катери уверено нагоре

Още от Капитал
В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Втори опит: Келнер взима bTV

Фондът на чешкия бизнесмен PPF е съвсем близо до сключването на сделка за целия бизнес на американската компания CME

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

Книга: Олга Токарчук - "Бегуни"

Една от ключовите книги на полската писателка, която получи Нобелова награда за литература

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10