Aegis вече предлага медийни услуги в България

Шестата по големина комуникационна група в света идва с надеждата, че инвестиците в реклама ще растат

Изпълнителният директор на Aegis Media за България, Румъния и Турция Хартмут Рийстер е оптимист за равитието на българския рекламен пазар.
Изпълнителният директор на Aegis Media за България, Румъния и Турция Хартмут Рийстер е оптимист за равитието на българския рекламен пазар.
Изпълнителният директор на Aegis Media за България, Румъния и Турция Хартмут Рийстер е оптимист за равитието на българския рекламен пазар.    ©  Цветелина Белутова
Изпълнителният директор на Aegis Media за България, Румъния и Турция Хартмут Рийстер е оптимист за равитието на българския рекламен пазар.    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Рекламният бизнес се съвзема. Tова послание се чете между редовете на финансовите резултати на най-големите световни рекламни групи, които отчитат ръст между 5 и 7 процента през 2011 г. А шестата по големина сред тях - Aegis Media, чиито приходи са нараснали с 14.5% през първата половина на 2011 г. в сравнение със същия период на 2010 г., тази седмица влиза официално на българския пазар. Местната медия агенция "Маркетинг комуникации" вече ще се нарича "Карат България" и ще бъде част от глобалната мрежа на групата Aegis.

Въпреки обезпокоителните, а и често липсващи данни за реалното състояние на рекламния пазар в България изпълнителният директор на Aegis Media за България, Румъния и Турция Хартмут Рийстер е твърд оптимист. Той предвижда, че през 2012 г. вложенията в реклама ще пораснат с 5%. И вярва, че сега е най-доброто време за Aegis да влязат в страната, защото след пет години цените далеч няма да са толкова изгодни. Мария Грашнова, която поема поста изпълнителен директор на "Кapaт България", казва, че подкрепата на световната мрежа дава ноу-хау и сигурност, от която местните агенции се нуждаят.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    rouri avatar :-P
    rouri
    • - 2
    • + 5

    Много шум за нищо. Пак някой идва с големите си очаквания и обещания и пак ще следват разочарования. Може да се поразместят пластовете на рекламния пазар и някои лелички, свикнали да се понаместват тук-там без грам креативност и познания, да се пообъркат, но дотам. А и с този подизпълнител като Market Links, не вярвам резултатите от тооолкова революционното им проучване да са реалистични и полезни.

    Нередност?
  • evpetra
    • + 3

    До коментар [#1] от "savov_d.a.":

    ". .е как пишат усмифки младите не знам. имат си някакви техни тайни. на тебе момиче колко ти е пенсията, а."

    Не само "усмифки" не знаете как се пишат, Вие изобщо не знаете да пишете! Как изобщо Ви е хрумнало да се упражнявате в публична реч! Аман от неграмотници, които и една мисъл не могат да вържат!...

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал