Откритието на Дейвид

За пет години начело на Discovery Communications Дейвид Заслав увеличи четири пъти печалбата на компанията

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Съдържание, съдържание, съдържание" - така президентът на Discovery Communications подрежда трите фактора за успех в медийния бизнес. "За последните няколко години удвоихме разходите за създаване на ново съдържание, инвестирахме в нови формати, нови хора, навлязохме в нови територии. Резултатът ли? Вижте отчетите", уверено отговаря Дейвид Заслав. А отчетите са любимото четиво на акционерите, особено през последните години, защото им напомнят, че дивидентът им е нараснал в пъти, откакто компанията се управлява от Заслав. Срещнах го по време на т.нар. Upfront в Ню Йорк - годишното представяне на резултатите на компанията и проектите й за новия сезон. Той отдели почти час за среща с няколко журналисти, за да обясни модела на развитие на Discovery Communications. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chichi01 avatar :-P
    Чичи (Ice Man's fan)
    • + 4

    А сега прочетете статията "25-ият кадър".
    Открийте разликите!

    Нередност?
  • 2
    m_style avatar :-?
    m_style
    • + 5

    Това страхотно интервю трябваше да стои в рубриката "Предприемач". За да се изяснява още по-точно какво означава предприемач, предлагам да се направи и нещо като рубрика "Антипредприемач", например рубрика "Мрънкач" или за по-смилаемо - "Назначен бизнесмен".

    Нередност?
Нов коментар