Откритието на Дейвид

За пет години начело на Discovery Communications Дейвид Заслав увеличи четири пъти печалбата на компанията

"Съдържание, съдържание, съдържание" - така президентът на Discovery Communications подрежда трите фактора за успех в медийния бизнес. "За последните няколко години удвоихме разходите за създаване на ново съдържание, инвестирахме в нови формати, нови хора, навлязохме в нови територии. Резултатът ли? Вижте отчетите", уверено отговаря Дейвид Заслав. А отчетите са любимото четиво на акционерите, особено през последните години, защото им напомнят, че дивидентът им е нараснал в пъти, откакто компанията се управлява от Заслав. Срещнах го по време на т.нар. Upfront в Ню Йорк - годишното представяне на резултатите на компанията и проектите й за новия сезон. Той отдели почти час за среща с няколко журналисти, за да обясни модела на развитие на Discovery Communications. 


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал