С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 20 апр 2012, 17:21, 4734 прочитания

Дойдохме в България, за да останем

За нас страната ви е приоритет за бъдещ растеж, казва Каша Кийли, управляващ директор на Discovery Networks за Централна и Източна Европа, Близкия изток и Африка

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Наскоро отворихте офис на Discovery Networks в София. Защо?
Отворихме офиса през декември 2011 г. и това беше част от нашата цялостна стратегия да бъдем близо да нашите ключови пазари в региона, за който отговарям. Ние управляваме един глобален бранд, но е много важно да говорим с публиката и с пазара по близък за тях начин. И това е начинът да си близо до пазара, да го разбираш по-добре, да си по-близо до клиентите – и в посока на продажбата на реклами, и в посока на разпространение на каналите. Така разбираме по-добре и културата и затова решихме да дойдем в България. Сега имаме офис, в който работят трима души, и мисля, че това е добро начало.

Но българският рекламен пазар върви надолу през последните години. Какви са вашите резултати?
Ние започнахме да продаваме реклама в България в края на 2010 г. и изминалата година всъщност беше първата ни цяла година. Да, знаем, че пазарът изпитва сериозни трудности. Но трябва да кажа, че нашите брандове имат сериозна публика и нашият бизнес се развива. Ние сме в самото начало на бизнеса си в България и много се надяваме, че той ще се развие още. Не сме в България за малко, дойдохме за дълго и смятаме да останем.


Нищо не споменахте за резултатите си от първата година на рекламния пазар?
Ние не разкриваме точна финансова информация, но въпреки това ще кажа, че сме щастливи с резултатите си от първата година, която беше година на развитие. Така че гледаме напред.

Как се представя България на фона на други сравними пазари?
България за нас наистина е приоритет за бъдещ растеж. И от собствения си опит ще кажа, все пак съм открила 10 офиса в региона, навсякъде моделът е един и същ. Започваме с малък офис, започваме да контактуваме с клиентите и с публиката и това не след дълго ни носи растеж в бизнеса на този пазар. 


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

"Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война" "Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война"

Международната организация помоли президента Румен Радев да помогне за преодоляване на кризата със свободата на медиите

18 окт 2019, 1674 прочитания

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

18 окт 2019, 1061 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Бившата професия PR

Браншът вече не се побира в класическото определение за PR и търси нови възможности за разширяване на бизнеса си

Още от Капитал
Втори живот за старата техника

Къде се приемат електроуредите и как става рециклирането им

Земеделецът, който не оре

Александър Китев си поставя за цел да образова земеделците за ползите от нулева обработка на почвата с "Агримат БГ"

Германски минерални бани

След 13 години усилия българските балнеохотели бяха одобрени от германските здравни каси

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Книга: Олга Токарчук - "Бегуни"

Една от ключовите книги на полската писателка, която получи Нобелова награда за литература

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10