Дойдохме в България, за да останем
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Дойдохме в България, за да останем

Каша Кийли, директор на Discovery Networks за Централна и Източна Европа, Близкия изток и Африка

Дойдохме в България, за да останем

За нас страната ви е приоритет за бъдещ растеж, казва Каша Кийли, управляващ директор на Discovery Networks за Централна и Източна Европа, Близкия изток и Африка

Иван Бедров
4875 прочитания

Каша Кийли, директор на Discovery Networks за Централна и Източна Европа, Близкия изток и Африка

© Капитал


Наскоро отворихте офис на Discovery Networks в София. Защо?

Отворихме офиса през декември 2011 г. и това беше част от нашата цялостна стратегия да бъдем близо да нашите ключови пазари в региона, за който отговарям. Ние управляваме един глобален бранд, но е много важно да говорим с публиката и с пазара по близък за тях начин. И това е начинът да си близо до пазара, да го разбираш по-добре, да си по-близо до клиентите – и в посока на продажбата на реклами, и в посока на разпространение на каналите. Така разбираме по-добре и културата и затова решихме да дойдем в България. Сега имаме офис, в който работят трима души, и мисля, че това е добро начало.

Но българският рекламен пазар върви надолу през последните години. Какви са вашите резултати?

Ние започнахме да продаваме реклама в България в края на 2010 г. и изминалата година всъщност беше първата ни цяла година. Да, знаем, че пазарът изпитва сериозни трудности. Но трябва да кажа, че нашите брандове имат сериозна публика и нашият бизнес се развива. Ние сме в самото начало на бизнеса си в България и много се надяваме, че той ще се развие още. Не сме в България за малко, дойдохме за дълго и смятаме да останем.

Нищо не споменахте за резултатите си от първата година на рекламния пазар?

Ние не разкриваме точна финансова информация, но въпреки това ще кажа, че сме щастливи с резултатите си от първата година, която беше година на развитие. Така че гледаме напред.

Как се представя България на фона на други сравними пазари?

България за нас наистина е приоритет за бъдещ растеж. И от собствения си опит ще кажа, все пак съм открила 10 офиса в региона, навсякъде моделът е един и същ. Започваме с малък офис, започваме да контактуваме с клиентите и с публиката и това не след дълго ни носи растеж в бизнеса на този пазар. 

Наскоро отворихте офис на Discovery Networks в София. Защо?

Отворихме офиса през декември 2011 г. и това беше част от нашата цялостна стратегия да бъдем близо да нашите ключови пазари в региона, за който отговарям. Ние управляваме един глобален бранд, но е много важно да говорим с публиката и с пазара по близък за тях начин. И това е начинът да си близо до пазара, да го разбираш по-добре, да си по-близо до клиентите – и в посока на продажбата на реклами, и в посока на разпространение на каналите. Така разбираме по-добре и културата и затова решихме да дойдем в България. Сега имаме офис, в който работят трима души, и мисля, че това е добро начало.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

4 коментара
  • 1
    rouri avatar :-P
    rouri

    Тази май не знае къде е попаднала. Надявай се Каша да напълниш касичката с реклама тук, особено продавана от Нова тв. Нали те сега се занимават с това? Те горките не могат тяхната хазна да позакърпят...

  • 2
    savov_d.a. avatar :-|
    savov_d.a.

    До коментар [#1] от "rouri":

    знае..виж как се е озъбила. някой ще пати.

  • 3
    savov_d.a. avatar :-|
    savov_d.a.

    до сянката с минуса... научи се на смелост .
    цитат-Сега имаме офис, в който работят трима души, и мисля, че това е добро начало.

  • 4
    dreamboxer avatar :-|
    hypercube

    Идиоти - натъпкаха Дискавърито с реклами и го направиха негледаемо. Няма да си купя нито един продукт, който е рекламиран при тях, точка.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK