С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 20 апр 2012, 17:21, 4770 прочитания

Дойдохме в България, за да останем

За нас страната ви е приоритет за бъдещ растеж, казва Каша Кийли, управляващ директор на Discovery Networks за Централна и Източна Европа, Близкия изток и Африка

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Наскоро отворихте офис на Discovery Networks в София. Защо?
Отворихме офиса през декември 2011 г. и това беше част от нашата цялостна стратегия да бъдем близо да нашите ключови пазари в региона, за който отговарям. Ние управляваме един глобален бранд, но е много важно да говорим с публиката и с пазара по близък за тях начин. И това е начинът да си близо до пазара, да го разбираш по-добре, да си по-близо до клиентите – и в посока на продажбата на реклами, и в посока на разпространение на каналите. Така разбираме по-добре и културата и затова решихме да дойдем в България. Сега имаме офис, в който работят трима души, и мисля, че това е добро начало.

Но българският рекламен пазар върви надолу през последните години. Какви са вашите резултати?
Ние започнахме да продаваме реклама в България в края на 2010 г. и изминалата година всъщност беше първата ни цяла година. Да, знаем, че пазарът изпитва сериозни трудности. Но трябва да кажа, че нашите брандове имат сериозна публика и нашият бизнес се развива. Ние сме в самото начало на бизнеса си в България и много се надяваме, че той ще се развие още. Не сме в България за малко, дойдохме за дълго и смятаме да останем.


Нищо не споменахте за резултатите си от първата година на рекламния пазар?
Ние не разкриваме точна финансова информация, но въпреки това ще кажа, че сме щастливи с резултатите си от първата година, която беше година на развитие. Така че гледаме напред.

Как се представя България на фона на други сравними пазари?
България за нас наистина е приоритет за бъдещ растеж. И от собствения си опит ще кажа, все пак съм открила 10 офиса в региона, навсякъде моделът е един и същ. Започваме с малък офис, започваме да контактуваме с клиентите и с публиката и това не след дълго ни носи растеж в бизнеса на този пазар. 


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Репортери без граници" призова Европарламента да защити българските журналисти 3 "Репортери без граници" призова Европарламента да защити българските журналисти

В отворено писмо международната организация настоява властите да спрат систематичните си заплахи към медиите

14 фев 2020, 2101 прочитания

Официалният дефицит на БНТ е 40 млн. лв., но до края на годината ще се увеличи още 4 Официалният дефицит на БНТ е 40 млн. лв., но до края на годината ще се увеличи още

Ревизията в държавната телевизия установи, че по времето на Константин Каменаров разходите на медията са скочили рязко

14 фев 2020, 2796 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Бившата професия PR

Браншът вече не се побира в класическото определение за PR и търси нови възможности за разширяване на бизнеса си

Още от Капитал
Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Спаси ме от коронавируса

По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

(Не)възможната столица на културата

"Пловдив 2019" премина с повече скандали, отколкото културни новини, бе недофинансиран и неглижиран от властта

Зараза за 300 млрд. долара

Китай и страните от региона ще пострадат най-много от вируса, но ако разпространението продължи по-дълго, западните икономики също ще понесат сериозни щети

Wi-Fi free

Все повече хора искат да преодолеят зависимостта си от технологиите. Бизнесът харесва това.

Оскари в преход

На еклектична церемония Академията балансира между сигурността и риска. "Паразит" направи история. Брад Пит, Лора Дърн, Хоакин Финикс и Рене Зелуегър спечелиха при актьорите

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10