За бюджета на един телеком
Vivacom търси рекламна агенция най-вече сред представителите на международни вериги
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Новините за организиране на рекламни конкурси винаги са повод за оптимизъм на пазара. За агенциите - защото имат шанса да се преборят за нов клиент. За сектора като цяло - защото това е знак, че компаниите не са свили бюджетите си за реклама и са готови да инвестират в кампании за налагането на нови продукти и активности.
Все пак, ако се направи съпоставка с миналата година, в началото на 2012 г. бизнесът като цяло отчита по-малко на брой конкурси за сравнително по-ограничени бюджети. Има обаче и изключения. Особено когато става дума за обслужване на някой от трите мобилни оператора в България. От години най-големите инвестиции в реклама са именно техни. От телекомите през 2011 г. най-много в реклама са инвестирали Globul - 23.113 млн. лв. На второ е MTel с 20.242 млн. лв., а трети са Vivacom/БТК с 16.801 млн. лв. Предстоящата битка между рекламните агенции ще е именно за третия в тази класация.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
"Така че се очертава оспорвана битка с неясен край."
Това е само положително! А Виваком на последък ми стават все по-симпатични икономически!
И при нас направиха подобрения, макар че сме със стационарен телефон.
"Виваком" няма да открият топлата вода с тази интернет телевизия. На българския пазар се предлагат и в момента подобни услуги. За пример мога да дам телевизията на "Нетера".
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход