Привиден ръст
Инвестициите на компаниите в реклама са се повишили, но на пазара властват големите отстъпки
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Международните компании за бързооборотни стоки продължават да доминират списъка на 10-те най-големи рекламодатели в България, а в топ 50 попадат предимно компании от хранително-вкусовия, фармацевтичния и банковите сектори. Това показват мониторинговите данни на Be Media Consultant (виж таблицата) за рекламата в телевизия, радио, преса и аутдор за периода януари - април 2012 г. Изследването се прави на база официалните тарифи на медиите и не включва промоциите, отстъпките и бартерите, които често съпътстват сделките за рекламно пространство.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Алооо, "ЧУДОВИЩНИ отстъпки"?! За 24часа ли сте писали до скоро?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.