Предстои одит на пипълметричната* система на GARB

Дистанционните, с които харата гласуват за любимите си предавания
Дистанционните, с които харата гласуват за любимите си предавания
Дистанционните, с които харата гласуват за любимите си предавания    ©  Цветелина Белутова
Дистанционните, с които харата гласуват за любимите си предавания    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Пипълметричната система на GfK Audience Research Bulgaria (GARB) ще бъде одитирана от международна организация, като се очаква процедурата да приключи и резултатите да бъдат представени преди края на 2012 г. Това съобщиха от Комитета на потребителите на пипълметрични данни за телевизионна аудитория (КППДТА), в който участват общо 27 представители на медии, рекламни агенции и рекламодатели.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар