

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Пипълметричната система на GfK Audience Research Bulgaria (GARB) ще бъде одитирана от международна организация, като се очаква процедурата да приключи и резултатите да бъдат представени преди края на 2012 г. Това съобщиха от Комитета на потребителите на пипълметрични данни за телевизионна аудитория (КППДТА), в който участват общо 27 представители на медии, рекламни агенции и рекламодатели.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.