Смяна на бизнес модела

Дъщерните продуцентски компании на големите телевизии могат да пренаредят продуцентския пазар

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Докато "Господари на ефира" се завръщаха в "Нова тв", други две новини в медийния сектор тази седмица всъщност заслужават по-голямо внимание. Особено от страна на независимите продуценти, на които съвсем скоро може да се наложи да преосмислят бизнес модела си.

От тази седмица и "Нова тв" официално има собствена продуцентска компания - унгарската Paprika latino, също като конкурентната bTV има Media Pro и работи с нея вече повече от година и половина. Това е ясен знак, че ще настъпят промени в работата на местните продуценти, на които ще им е все по-трудно да запазят стабилността на цените в бранша, и ще намалеят проектите, за които те работят. Втората новина е, че MediaPro стъпва на пазара на телевизионна реклама.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове