Все по-често онлайн

Интернет настига телевизията като предпочитана медиа

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Кой стои зад данните

Интерактив адвъртайзинг бюро (IAB) България е учредена през 2009 г. от водещи интернет медии в България. Aсоциацията се развива в духа на целите и стойностите на световната организация The Interactive Advertising Bureau (IAB). Основната мисията на IAB България е да популяризира преимуществата и възможностите на интерактивния маркетинг и да спомага за ускореното развитиe на дигиталния пазар в България. Интерактив адвъртайзинг бюро (IAB) България е лицензирана от IAB USA www.iab.net и e член на IAB Europe

Българите" target="_blank">www.iabeurope.eu.Българите прекарват по шестнайсет часа седмично в интернет. Това превръща средата във втората най-популярна след телевизията, която се гледа - 23.2 часа седмично, докато радиото  се слуша 11.7 часа. Хората отделят по 4.1 часа седмично за четене на вестници, а за списания 3.7 часа. Като цяло потреблението на интернет в Европа е общо 14.8 часа седмично, повече от час по-малко, сравнено с България (за повече данни виж таблицата).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kristianb avatar :-|
    kristianb
    • + 4

    Висенето в Интернет се увеличава, но висящите са си същите.
    Интернет е все още неконсолидирана медия, но не и пазар.
    А влиянието му върху пазара е много слабо.

    Нередност?
Нов коментар