Columbus Media International стъпи на българския пазар

Неин партньор у нас е медиа агенция "Аргент"

Управителят и съсобственик на "Аргент" Владимир Денев вярва, че партньорството ще му даде да генерира нови бизнес възможности
Управителят и съсобственик на "Аргент" Владимир Денев вярва, че партньорството ще му даде да генерира нови бизнес възможности
Управителят и съсобственик на "Аргент" Владимир Денев вярва, че партньорството ще му даде да генерира нови бизнес възможности    ©  Надежда Чипева
Управителят и съсобственик на "Аргент" Владимир Денев вярва, че партньорството ще му даде да генерира нови бизнес възможности    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Най-голямата международна верига от независими медийни агенции Columbus Media International стъпи и на нашия пазар. В началото на юни българската медия агенция "Аргент" стана член на асоциацията и подписа партньорски договор с Columbus. Членството във веригата е възможно след подписване на партньорски договор и не налага придобиване на дял от местната агенция. "Ставайки част от Columbus Media International, ние не губим независимостта си, а ставаме партньор на световната верига. Принципът на работа е заплащане на членски внос, който е процент от оборота на нашата компания", коментира пред "Капитал Daily" Владимир Денев, управител и собственик на "Аргент" (дяловете в компанията са разпределени по равно 50-50% между Владимир Денев и съпругата му Йоанна Денева). Той уточни, че членският внос, който агенцията му е платила, е 7500 евро, тъй като оборотът на "Аргент" за 2011 г. е 15 млн. евро.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар