Columbus Media International стъпи на българския пазар
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Columbus Media International стъпи на българския пазар

Управителят и съсобственик на "Аргент" Владимир Денев вярва, че партньорството ще му даде да генерира нови бизнес възможности

Columbus Media International стъпи на българския пазар

Неин партньор у нас е медиа агенция "Аргент"

Весислава Антонова
6191 прочитания

Управителят и съсобственик на "Аргент" Владимир Денев вярва, че партньорството ще му даде да генерира нови бизнес възможности

© Надежда Чипева


Най-голямата международна верига от независими медийни агенции Columbus Media International стъпи и на нашия пазар. В началото на юни българската медия агенция "Аргент" стана член на асоциацията и подписа партньорски договор с Columbus. Членството във веригата е възможно след подписване на партньорски договор и не налага придобиване на дял от местната агенция. "Ставайки част от Columbus Media International, ние не губим независимостта си, а ставаме партньор на световната верига. Принципът на работа е заплащане на членски внос, който е процент от оборота на нашата компания", коментира пред "Капитал Daily" Владимир Денев, управител и собственик на "Аргент" (дяловете в компанията са разпределени по равно 50-50% между Владимир Денев и съпругата му Йоанна Денева). Той уточни, че членският внос, който агенцията му е платила, е 7500 евро, тъй като оборотът на "Аргент" за 2011 г. е 15 млн. евро.

Изисквания за членство

Сред изискванията за членство са определен годишен оборот, минимален брой на служителите, вид собственост на кандидатстващата медия агенция (изискването е да е частна собственост и да не е холдингова структура). Друго условие е делът на интернет рекламата в общия микс, който в "Аргент" в момента е 12%.

"Аргент" е избрана за партньор на Columbus след направена специална презентация по време на среща на европейските членове на международната верига през май в Париж. Според управителя на "Аргент" фактът, че са избрани да работят с компанията, е "оценка на пазарните позиции на българската агенция".

Ползи от сътрудничеството

"Най-ценното в партньорския договор е фактът, че въпреки независимостта на самите агенции те си помагат една на друга на организираните годишни срещи", обясни Денев. По думите му сътрудничеството може да включва и навлизане на агенцията партньор на нови пазари или обратният процес - влизането на компании в страната, които до този момент не са били представени на българския рекламен пазар. Освен това "Аргент" ще получи и достъп до огромната база данни на международната организация. "Ще имаме и по-големи възможности да генерираме нов бизнес, като предлагаме пакетни услуги на български компании, които имат интерес да се презентират и на пазари извън българския като Македония, Украйна и др.", коментира Владимир Денев.

В Columbus Media International участват 23 агенции с общ оборот от 7.4 млрд. долара. От тях най-награждаваните са Mediaplus Group в Германия, Cossette Media, Канада и американската медия агенция на 2011 г. Horizon Media. Трите имат и най-голям принос за общия оборот на Columbus Media. Columbus е 100% собственост на своите агенции партньори и се управлява от петчленен борд с два основни центъра - в Ню Йорк и в Мюнхен. Компанията проучва още гръцкия и румънския пазар.

Най-голямата международна верига от независими медийни агенции Columbus Media International стъпи и на нашия пазар. В началото на юни българската медия агенция "Аргент" стана член на асоциацията и подписа партньорски договор с Columbus. Членството във веригата е възможно след подписване на партньорски договор и не налага придобиване на дял от местната агенция. "Ставайки част от Columbus Media International, ние не губим независимостта си, а ставаме партньор на световната верига. Принципът на работа е заплащане на членски внос, който е процент от оборота на нашата компания", коментира пред "Капитал Daily" Владимир Денев, управител и собственик на "Аргент" (дяловете в компанията са разпределени по равно 50-50% между Владимир Денев и съпругата му Йоанна Денева). Той уточни, че членският внос, който агенцията му е платила, е 7500 евро, тъй като оборотът на "Аргент" за 2011 г. е 15 млн. евро.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK