Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 юли 2012, 16:49, 6085 прочитания

Columbus Media International стъпи на българския пазар

Неин партньор у нас е медиа агенция "Аргент"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-голямата международна верига от независими медийни агенции Columbus Media International стъпи и на нашия пазар. В началото на юни българската медия агенция "Аргент" стана член на асоциацията и подписа партньорски договор с Columbus. Членството във веригата е възможно след подписване на партньорски договор и не налага придобиване на дял от местната агенция. "Ставайки част от Columbus Media International, ние не губим независимостта си, а ставаме партньор на световната верига. Принципът на работа е заплащане на членски внос, който е процент от оборота на нашата компания", коментира пред "Капитал Daily" Владимир Денев, управител и собственик на "Аргент" (дяловете в компанията са разпределени по равно 50-50% между Владимир Денев и съпругата му Йоанна Денева). Той уточни, че членският внос, който агенцията му е платила, е 7500 евро, тъй като оборотът на "Аргент" за 2011 г. е 15 млн. евро.

Изисквания за членство

Сред изискванията за членство са определен годишен оборот, минимален брой на служителите, вид собственост на кандидатстващата медия агенция (изискването е да е частна собственост и да не е холдингова структура). Друго условие е делът на интернет рекламата в общия микс, който в "Аргент" в момента е 12%.


"Аргент" е избрана за партньор на Columbus след направена специална презентация по време на среща на европейските членове на международната верига през май в Париж. Според управителя на "Аргент" фактът, че са избрани да работят с компанията, е "оценка на пазарните позиции на българската агенция".

Ползи от сътрудничеството

"Най-ценното в партньорския договор е фактът, че въпреки независимостта на самите агенции те си помагат една на друга на организираните годишни срещи", обясни Денев. По думите му сътрудничеството може да включва и навлизане на агенцията партньор на нови пазари или обратният процес - влизането на компании в страната, които до този момент не са били представени на българския рекламен пазар. Освен това "Аргент" ще получи и достъп до огромната база данни на международната организация. "Ще имаме и по-големи възможности да генерираме нов бизнес, като предлагаме пакетни услуги на български компании, които имат интерес да се презентират и на пазари извън българския като Македония, Украйна и др.", коментира Владимир Денев.

В Columbus Media International участват 23 агенции с общ оборот от 7.4 млрд. долара. От тях най-награждаваните са Mediaplus Group в Германия, Cossette Media, Канада и американската медия агенция на 2011 г. Horizon Media. Трите имат и най-голям принос за общия оборот на Columbus Media. Columbus е 100% собственост на своите агенции партньори и се управлява от петчленен борд с два основни центъра - в Ню Йорк и в Мюнхен. Компанията проучва още гръцкия и румънския пазар.
 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 май)

Рекламна спортна пауза; Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2020" и "Сайт на годината"; Подкастът на Джо Роугън вече само в Spotify; Новата кампания на Nike и др.

27 май 2020, 978 прочитания

"Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник" 2 "Репортери без граници" осъди натиска на властта над "Капитал" и "Дневник"

Организацията смята, че запорът на активи на Иво и Галя Прокопиеви се извършва, за да се измести вниманието от скандала за търговия с влияние в хазарта

23 май 2020, 5312 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Цифрови рокади

Латвийската "Хану Про" се отказа от трите мултиплекса в полза на неизвестната до момента HD Media Services

Още от Капитал
Мигът на електронните подписи

Георги Димитров, член на съвета на директорите на "Евротръст" пред "Капитал"

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10