С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
2 юли 2012, 16:49, 5979 прочитания

Columbus Media International стъпи на българския пазар

Неин партньор у нас е медиа агенция "Аргент"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Най-голямата международна верига от независими медийни агенции Columbus Media International стъпи и на нашия пазар. В началото на юни българската медия агенция "Аргент" стана член на асоциацията и подписа партньорски договор с Columbus. Членството във веригата е възможно след подписване на партньорски договор и не налага придобиване на дял от местната агенция. "Ставайки част от Columbus Media International, ние не губим независимостта си, а ставаме партньор на световната верига. Принципът на работа е заплащане на членски внос, който е процент от оборота на нашата компания", коментира пред "Капитал Daily" Владимир Денев, управител и собственик на "Аргент" (дяловете в компанията са разпределени по равно 50-50% между Владимир Денев и съпругата му Йоанна Денева). Той уточни, че членският внос, който агенцията му е платила, е 7500 евро, тъй като оборотът на "Аргент" за 2011 г. е 15 млн. евро.

Изисквания за членство

Сред изискванията за членство са определен годишен оборот, минимален брой на служителите, вид собственост на кандидатстващата медия агенция (изискването е да е частна собственост и да не е холдингова структура). Друго условие е делът на интернет рекламата в общия микс, който в "Аргент" в момента е 12%.


"Аргент" е избрана за партньор на Columbus след направена специална презентация по време на среща на европейските членове на международната верига през май в Париж. Според управителя на "Аргент" фактът, че са избрани да работят с компанията, е "оценка на пазарните позиции на българската агенция".

Ползи от сътрудничеството

"Най-ценното в партньорския договор е фактът, че въпреки независимостта на самите агенции те си помагат една на друга на организираните годишни срещи", обясни Денев. По думите му сътрудничеството може да включва и навлизане на агенцията партньор на нови пазари или обратният процес - влизането на компании в страната, които до този момент не са били представени на българския рекламен пазар. Освен това "Аргент" ще получи и достъп до огромната база данни на международната организация. "Ще имаме и по-големи възможности да генерираме нов бизнес, като предлагаме пакетни услуги на български компании, които имат интерес да се презентират и на пазари извън българския като Македония, Украйна и др.", коментира Владимир Денев.

В Columbus Media International участват 23 агенции с общ оборот от 7.4 млрд. долара. От тях най-награждаваните са Mediaplus Group в Германия, Cossette Media, Канада и американската медия агенция на 2011 г. Horizon Media. Трите имат и най-голям принос за общия оборот на Columbus Media. Columbus е 100% собственост на своите агенции партньори и се управлява от петчленен борд с два основни центъра - в Ню Йорк и в Мюнхен. Компанията проучва още гръцкия и румънския пазар.
 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 31 август

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Закъснялото сливане на СВЅ и Vіасоm Закъснялото сливане на СВЅ и Vіасоm

По-големите по мащаб корпорации в сектора може по-лесно да могат да се конкурират с гиганти като Disney и Netflix, но и са по-малко склонни на рискове

23 авг 2019, 1109 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 август)

Българската реклама в чужбина; Google обновява снимките от български градове; CBS и Viacom се обединяват

20 авг 2019, 1104 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Цифрови рокади

Латвийската "Хану Про" се отказа от трите мултиплекса в полза на неизвестната до момента HD Media Services

Опасно ядро около АЕЦ "Белене"

Интересът само от руска и китайска страна и липсата на сериозен частен инвеститор показва, че проектът за нова ядрена централа не е икономически изгоден

Новите от запаса

Как изглежда едномесечната подготовка за доброволния резерв на Българската армия отвътре

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Ново място: Клуб за естетическо възпитание на артиста (К.Е.В.А.)

Втори живот за знаковото място до НАТФИЗ

Should I Stay or Should I Go

Групата Hayes & Y за уроците, на които Великобритания ги научи