С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 9 юли 2012, 18:51, 16124 прочитания

Игра на нерви

Blizoo махна от пакетите си каналите на Discovery

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg


Абонатите на кабелния оператор Blizoo загубиха достъпа си до предаванията на Discovery, след като операторът спря договора си с медийната група и премахна Discovery Channel, Animal Planet, TLC, Discovery Science, Discovery World, ID: Investigation Discovery от своите платформи. Каналите на Discovery Networks продължават да са достъпни чрез други кабелни, IPTV и сателитни оператори, сред които Bulsatcom, Vivacom, Net 1, Mtel, Megalan или MSAT. Това съобщиха от медийната компания, според която търговските отношения са прекратени неправомерно.

По информация от секторно проучване, поръчано от един от големите оператори, към края на 2011 г. при разпространението на телевизия най-голям е сателитният оператор "Булсатком" с 35% от абонатите, следван от кабелния оператор Blizoo с 18.5%, БТК - с 5.1%, СКАТ с - 3.1%, "Опти спринт" - с 2.6%, и М Sat -  с 1.9%.


Дуелът

Маркетинг директорът на Blizoo Васил Щонов коментира пред "Капитал Daily", че поводът за прекратяване излъчването на каналите на Discovery е в това, че те са се опитали да им наложат изключително неизгодни финансови условия, които са неравностойни спрямо другите оператори на пазара. "Поради липсата на равнопоставеност Blizoo на практика спонсорира другите оператори, които използват непазарни и в противоречие със закона методи при формиране на пакетите си. По този начин Discovery ни налагат няколко пъти по-високи цени на реален абонат. Това според нас не е равнопоставеност на пазара", коментира още Щонов.

От Blizoo коментираха, че всички пазарни проучвания през последните 3-4 години показват, че 75-85% от домакинствата в България ползват платена кабелна телевизия. "Това означава, че в България има 0.7 милиона пирати или неплащащи домакинства за тв услуга. Именно това са домакинствата, които blizoo спонсорира, като обявява реалния брой абонати", обясниха от кабелния оператор.



Медийната група Discovery не е променяла условията по договора си с blizoo, коментира Влад Тудосие, регионален мениджър за Югоизточна Европа в Discovery Networks. В съобщение до медиите компанията се извинява на зрителите си, че са жертва на спора и допълва, че поради реакцията на разочарованите клиенти е създала специална интернет страница – www.discoverybg.com. В нея абонатите на Blizoo могат да намерят информация как да подадат оплакване към доставчика си и какви действия биха могли да предприемат, за да продължат да гледат каналите на Discovery.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2263 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 февруари)

Забранена ли е наистина рекламата на хазарт; Новата кампания на "Сердика център"; Unilever спира рекламите за деца на храни и напитки и др.

18 фев 2020, 1324 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Рекламата в интернет расте по-бързо, отколкото в останалите медии

Рекламодателите отделят все повече средства за онлайн маркетинг

Още от Капитал
Драмата с ТЕЦ "Марица-изток 2" - дълга, скъпа и опасна

Каквито и действия да се предприемат, те ще бъдат закъснели, ще струват скъпо и може да доведат до нови проблеми в сектора

Спаси ме от коронавируса

По-важно е маските да бъдат носени от болните, а не от здравите хора, защото така се ограничава предаването на инфекцията

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

Вирусът, който смрази света

Епидемията от коронавирус за по-малко от месец запали Китай и уплаши целия свят с пандемия, която не е виждана от десетилетия. Рисковете са много, но и възможностите да бъдат избегнати още са живи и съвсем реални

Кино: "Ирландецът"

Елегия за човека между доброто и злото

Wi-Fi free

Все повече хора искат да преодолеят зависимостта си от технологиите. Бизнесът харесва това

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10