С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 9 юли 2012, 18:51, 16130 прочитания

Игра на нерви

Blizoo махна от пакетите си каналите на Discovery

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg


Абонатите на кабелния оператор Blizoo загубиха достъпа си до предаванията на Discovery, след като операторът спря договора си с медийната група и премахна Discovery Channel, Animal Planet, TLC, Discovery Science, Discovery World, ID: Investigation Discovery от своите платформи. Каналите на Discovery Networks продължават да са достъпни чрез други кабелни, IPTV и сателитни оператори, сред които Bulsatcom, Vivacom, Net 1, Mtel, Megalan или MSAT. Това съобщиха от медийната компания, според която търговските отношения са прекратени неправомерно.

По информация от секторно проучване, поръчано от един от големите оператори, към края на 2011 г. при разпространението на телевизия най-голям е сателитният оператор "Булсатком" с 35% от абонатите, следван от кабелния оператор Blizoo с 18.5%, БТК - с 5.1%, СКАТ с - 3.1%, "Опти спринт" - с 2.6%, и М Sat -  с 1.9%.


Дуелът

Маркетинг директорът на Blizoo Васил Щонов коментира пред "Капитал Daily", че поводът за прекратяване излъчването на каналите на Discovery е в това, че те са се опитали да им наложат изключително неизгодни финансови условия, които са неравностойни спрямо другите оператори на пазара. "Поради липсата на равнопоставеност Blizoo на практика спонсорира другите оператори, които използват непазарни и в противоречие със закона методи при формиране на пакетите си. По този начин Discovery ни налагат няколко пъти по-високи цени на реален абонат. Това според нас не е равнопоставеност на пазара", коментира още Щонов.

От Blizoo коментираха, че всички пазарни проучвания през последните 3-4 години показват, че 75-85% от домакинствата в България ползват платена кабелна телевизия. "Това означава, че в България има 0.7 милиона пирати или неплащащи домакинства за тв услуга. Именно това са домакинствата, които blizoo спонсорира, като обявява реалния брой абонати", обясниха от кабелния оператор.



Медийната група Discovery не е променяла условията по договора си с blizoo, коментира Влад Тудосие, регионален мениджър за Югоизточна Европа в Discovery Networks. В съобщение до медиите компанията се извинява на зрителите си, че са жертва на спора и допълва, че поради реакцията на разочарованите клиенти е създала специална интернет страница – www.discoverybg.com. В нея абонатите на Blizoo могат да намерят информация как да подадат оплакване към доставчика си и какви действия биха могли да предприемат, за да продължат да гледат каналите на Discovery.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (25 февруари)

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама; За по-строг контрол върху сайтовете за онлайн продажби; Facebook спира да сподeля данни за устройствата на потребителите; Мухлясалият бургер на Burger King и др.

25 фев 2020, 411 прочитания

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама 1 Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 2723 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Рекламата в интернет расте по-бързо, отколкото в останалите медии

Рекламодателите отделят все повече средства за онлайн маркетинг

Още от Капитал
10 мита за еврото

Не, цените няма да се вдигат, курсът на лева няма да се променя и още няколко отговора на най-популярните заблуди за влизането в еврозоната

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

Моя страна, моя Южна Корея

Кратък гид към корейската нова вълна в киното

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10