Рекламата в интернет расте по-бързо, отколкото в останалите медии

Рекламодателите отделят все повече средства за онлайн маркетинг

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Компаниите все повече преориентират своите бюджети към реклама в интернет, отколкото в традиционни медии. Според последния доклад на анализаторите от агенция Nielsen глобалните разходи за реклама бележат ръст и той е най-голям именно в мрежата.

Общо приходите от реклама във всички медии възлизат на 128 млрд. долара за първото тримесечие на годината, като по-чувствително е нарастването в края на периода. През март са реализирани чудесни показатели, посочва Nielsen.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ivaylo.simeonov2 avatar :-|
    Ивайло Симеонов
    • - 1
    • + 2

    Това не е много смислена инвестиция, ако освен реклама няма възможност за плащане на момента.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    dragoslava avatar :-|
    Dragoslava
    • + 1

    Сигурно предполага и онлайн плащания.

    Нередност?
  • 3
    rewind avatar :-|
    Todor Tanev
    • + 1

    Да живее adblock.
    Проблема е, че заобикалянето му е под формата на цели статии с подобна цел, което макар и значително по-добре от банер спазва същия тренд.

    Нередност?
  • 4
    holo avatar :-|
    Николай Митев

    А от гледната точка на потребителя - пускам БТВ онлайн и почват да се нижат реклама след реклама, след реклама, след реклама ... Ctrl+F4. Разбирам, нуждата от реклами, но трябва мярка. Иначе adblock, а онлайн ТВ-те мога да ги гледам и по-късно, когато, колкото и както искам. Засега.

    Нередност?
Нов коментар