Старата любов ръжда не хваща
Vivacom отново избра New Moment New Ideas Company за своя рекламна агенция
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Четири за щастие. Така изглежда таблото с резултатите на New Moment New Ideas Company от конкурсите за рекламно обслужване на Vivacom. Агенцията спечели пичовете на третия по големина мобилен оператор през 2004, 2006 и 2010 г. През изминалата седмица двете компании обявиха, че ще работят заедно и през следващата година, а по неофициална информация договорът има опция за удължаване с допълнителни 12 месеца.
Мобилните оператори традиционно са сред най-големите, следователно и най-важни за агенциите, рекламодатели. Макар Vivacom да не е най-голям в бранша като приходи и брой абонати, рекламният бюджет на компанията за първите шест месеца на 2012 г. е най-солиден. Между януари и юни телекомът е инвестирал общо над 10 млн. лв. в реклама (виж таблицата), а за цялата предходна година общо над 18.5 млн. лв. Маркетинг бюджетът на Vivacom за първото полугодие на 2012 г. се е увеличил с 32% в сравнение със същия период на миналата година. Нарастващите рекламни инвестиции правят оператора още по-привлекателен клиент за рекламните агенции, особено в условията на свития до краен предел пазар.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
това извънземното New Moment New Ideas ли го измислиха?
До коментар [#1] от "nevend":
Да. И не само него.
Много са хитри, точно в дните от излизането на статията, което съответно предполага висока посещаемост на официалния сайт на НМНИК са решили да качват нов сайт, който реално не функционира добре, с много пропуски. Разбирам, че са заети със заслужено спечеления конкурс, но не бива фирма на такова ниво да се излага на такова ниво.
Старата любов, старата любов...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.