С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 16 юли 2012, 19:00, 6264 прочитания

Виж какво дават по радиото

Новото онлайн радио на БНР "Бин@р" ще покаже на слушателите как изглежда радиото отвътре на младата аудитория

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

Инфографика

Пазарен дял-юни' 2012

Увеличаване



1.07 млн. лв. са приходите на БНР от реклама за периода 1 януари - 30 юни 2012 г.
"Виж звука", с тази идея Българското национално радио (БНР) ще опита да достигне до най-младата, "изгубена за традиционните медии", аудитория. С тази задача е натоварено новото онлайн базирано радио "Бин@р", което започва да излъчва програмата си от 19 юли. То ще е насочено към аудиторията на възраст 18 - 45 години.

Различното в новата платформа е, че тя ще комбинира аудио-, видео- и текстово съдържание. "Това е интегратор на съдържание, продуцирано от БНР", коментира директорът на "Бин@р" Пауляна Новакова пред "Капитал Daily". По думите й тази платформа е коренно различна от обикновеното интернет радио, което позволява просто да слушаш програмата на живо в интернет. "Платформата "Бин@р" е мултимедийна и интегрира онлайн и офлайн съдържание, предавания в реално време с подкаст", допълни Новакова.


Поглед отвътре

Проектът ще даде възможност на аудиторията да види например как изглежда радиостудиото и кои са хората, които обикновено слушаме в ефир, без да знаем как изглеждат. "Основната цел на тези платформи, които се разработват в последните година-две, е идеята да се достигне до липсващите или мигриращи към интернет аудитории, за да може да им се достави качественото съдържание на обществената медия", коментира Новакова. "Бин@р" е изграден на базата на сходни проекти на други обществени медии в Европа. По думите на Новакова "подобен опит имат радио 3FM в Холандия от миналата година, такива проекти има в Румъния, в Полша".

Още в края на 2009 и началото на 2010 г. BBC Radio 1 преразгледа своята интернет страница и постави фокуса върху богато видеосъдържание и интерактивност на публиката чрез социалните мрежи. "Най-важното, заради което се появяват тези платформи, е възможността да се преодолеят ограниченията на време, пространство и форма. Новите мобилни аудитории искат да слушат, когато, където и както те пожелаят, а не в стандартната времева схема. За това единият от нашите слогани е "Свобода от схемата", категорична е Новакова.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Мениджър с опит в CNN и Associated Press поема управлението на БНР Мениджър с опит в CNN и Associated Press поема управлението на БНР

СЕМ избра Андон Балтаков за генерален директор на държавното радио в следващите три години

22 яну 2020, 1214 прочитания

По торбичката посрещат 10 По торбичката посрещат

Комуникационната поука от колажите на Красимир Каракачанов с торбичката на Billa

21 яну 2020, 10072 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Издателят на Guardian готви съкращения на журналисти

Издателската къща обяви загуба от 44.2 млн. паунда, фокусът на групата се измества към онлайн изданията

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

По Scala-та на добрия вкус

Как домашните рецепти за сладки и соленки на Калина Иванова се превърнаха в продукти за масовия пазар

Либийската авантюра на Ердоган

Турският президент вдигна залозите в хибридната война за контрола над бившата северноафриканска джамахирия* на Муамар Кадафи

Зеленият път

Как неизползваните жп линии в София може да се превърнат във велоалеи и пешеходни зони

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10