На бавни обороти
Привидно приходите на телевизиите от реклама растат, но надеждата е за стабилизиране на пазара
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Двигателят на рекламната индустрия работи на бавни, но стабилни обороти. Според мониторинговите данни на Be Media Consultant инвестициите в телевизионна реклама са нараснали с над 17% за първата половина на 2012 г. и са на обща стойност 378 млн. лв.
Изследването на Be Media Consultant отчита брутните инвестиции на рекламодателите на база официалните тарифи на телевизиите и не отразява точно реалната стойност на пазара. Сумите не включват отстъпките за количество, бонусите, комисионите на рекламните агенции и бартерните договори. Не се отчитат и рекламите на игри, лотарии, тв канали и радиостанции, издателска дейност, благотворителни организации, социологически и рекламни агенции. Въпреки това обаче числата очертават основните тенденции, които движат рекламния пазар.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Хайде без смешки. Къде го видяха това повишение на тарифите :-)
Това е заради надписаните рейтинги на турската телевизия и заради недостатъчният маркетинг на Българската национална телевизия. Няма как БНТ да не е на първо място.
Публикувано през m.capital.bg
Преди да генерализирате за стопяващата се разлика между БМГ и МТГ, погледнете с колко се е увеличила средната грос цена на излъчване в МТГ каналите в мониторинга и тогава ще видите, че това всъщност е "кух" напредък...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход