С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 26 юли 2012, 11:53, 2861 прочитания

"Newsweek" може да спре да излиза на хартия

Собственикът на списанието обяви, че то ще продължи да съществува само онлайн

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Списание "Newsweek" ще спре да излиза на хартия и ще премине изцяло онлайн, обяви Бари Дилър, председател на борда на директорите на IAC/InterActiveCorp (IACI), която е собственик на изданието, предаде агенция Bloomberg.

Той направи изявлението по време на конферентен разговор, подчертавайки, че причината за обмисляния ход е високата цена за отпечатване и разпространение на списанието. Дилър намекна, че брандът "Newsweek" ще се запази само под формата на сайт, подобно на Daily Beast, който е част от същата медийна група.


Според Bloomberg днешното изявление на издателя на Newsweek бележи началото на края на списанието, което има 79-годишна история зад гърба си. Загубата на списанието за тази година ще достигнат 22 млн. долара, съобщава агенцията, като се позовава на източници от компанията, пожелали анонимност. Все пак Bloomberg уточнява, че Бари Дилър не е посочи конкретна дата за спиране на хартиеното издание.

"Не казвам, че това ще се случи изведнъж, но преходът от хартия към онлайн ще бъде направен", заяви Дилър при отчета на резултатите за второто тримесечие. "Ние разглеждаме всички възможни опции", допълни той.

По-конкретните планове на собствениците за бъдещето на списанието ще бъдат обявени през септември или в началото на следващата година.



"Newsweek" стана част от медийната група през 2011 г. когато се сля с Daily Beast Co, собственост на IAC. Това е изцяло нова онлайн медиа, основана от Бари Дилър и бившия редактор на сп. "Vanity Fair" Тина Браун. Сливането бе част от споразумението с покойния Сидни Харман, който придоби "Newsweek" от предишния му издател Washington Post Co. за 1 долар, като сделката включваше и поемане на натрупаните дългове.

IAC придоби контролния пакет акции в  Newsweek/Daily Beast Co в края на май, след като фамилният тръст Хармън прекрати вноските в съвместното дружество. IAC, чиито приходи идват главно от сайтовете Match.com и Ask.co, отчете ръст на печалбата си от 2.1% през второто тримесечие, като за периода компанията е реализирала приходи в размер на 43.3 млн. долара, допълва Bloombеrg.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Newsweek списание

Прочетете и това

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 122 прочитания

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2293 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
...И пак надолу

Рекламният пазар на списания се сви с 16% през първите шест месеца на годината

Още от Капитал
Българският автопазар: Расте, но и старее

През 2019 г. делът на старите дизелови двигатели продължава да се увеличава, както и на колите над 20-годишна възраст

Хазартна рекламна напаст

Забранената по закон реклама на хазарт е масова - предимно в онлайн сайтове и телевизии и е за милиони

Андон Балтаков: Не искам да звуча като прогноза за облачно време

Генералният директор на БНР пред "Капитал"

Новите дрехи на "Шишман"

Несигурното бъдеще покрай предстоящия ремонт на знаковата улица в центъра на София отново разбуни духовете

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

Имало едно време в "Червената къща"

Какво се случи в "Червената къща" и какво е бъдещето на сградата с дълга история на "Любен Каравелов" 15

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10