...И пак надолу

Рекламният пазар на списания се сви с 16% през първите шест месеца на годината

Пазарът на списания е претоварен от марки
Пазарът на списания е претоварен от марки
Пазарът на списания е претоварен от марки    ©  Цветелина Белутова
Пазарът на списания е претоварен от марки    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Спадът на рекламните приходи в сегмента на месечните списания през първите шест месеца на 2012 г. е 16.3% (виж таблицата). Данните на Be Media Consultant са за онези медии, които са се съгласили да участват в измерването, и не включват различните отстъпки от официалната тарифа, както и различните форми на платени публикации. Спадът опровергава крехкия оптимизъм на тримесечието (януари - март 2012), когато ръстът от около 19% събуди надежда за възстановяване.

Съиздателят на списание "Интро" Йоана Андреева обаче коментира пред "Капитал", че за нея пазарът на реклама за първото полугодие на тази година запазва нивата си от същия период за миналата година. "Това разби надеждите, че кризата свършва, но същевременно опроверга и много по-лошите прогнози, че ще се задълбочи още повече", каза тя.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    gost22 avatar :-P
    gost22

    "...На първо място те посочват липса на информация за тиражи."
    Три страници статия, заради това изречение... Ами нормално е Туитър да открадне клиентите. ;)

    Нередност?
Нов коментар