...И пак надолу

Рекламният пазар на списания се сви с 16% през първите шест месеца на годината

Пазарът на списания е претоварен от марки
Пазарът на списания е претоварен от марки    ©  Цветелина Белутова
Пазарът на списания е претоварен от марки
Пазарът на списания е претоварен от марки    ©  Цветелина Белутова

Спадът на рекламните приходи в сегмента на месечните списания през първите шест месеца на 2012 г. е 16.3% (виж таблицата). Данните на Be Media Consultant са за онези медии, които са се съгласили да участват в измерването, и не включват различните отстъпки от официалната тарифа, както и различните форми на платени публикации. Спадът опровергава крехкия оптимизъм на тримесечието (януари - март 2012), когато ръстът от около 19% събуди надежда за възстановяване.

Съиздателят на списание "Интро" Йоана Андреева обаче коментира пред "Капитал", че за нея пазарът на реклама за първото полугодие на тази година запазва нивата си от същия период за миналата година. "Това разби надеждите, че кризата свършва, но същевременно опроверга и много по-лошите прогнози, че ще се задълбочи още повече", каза тя.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се