Млечнокисела история
Как една рекламна кампания на "Данон" породи професионален дебат и какви са изводите от него


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Знаете ли какво означава ДЗП? "Да заколим прасето", "да задушим пандата" или "да застреляме пора". А може би и трите са верни. Ако четете нататък, ще разберете.
Една реклама на млечната напитка "Данон за пиене" предизвика разпалени дебати през последните две седмици. В Националния съвет за саморегулация (НСС) беше подадена жалба, според която посланието в рекламата не е съвсем удачно за целевата група на продукта - деца и тийнейджъри. За пропусналите - в рекламните клипове съкращението ДЗП се асоциира освен с "Данон за пиене" и с трите (не съвсем мирни) предположения от по-горе, които според някои тълкувания призовават за насилие над животните, които са герои на рекламите, и така могат да доведат до агресия сред младите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове