Сражение под линията

Сегментът на BTL маркетинга продължава да расте, а индустрията става все по-агресивна в борбата за вниманието на потребителя

Все по-големият продуктов избор води до все по-голямата нужда на брандовете да се отличават
Все по-големият продуктов избор води до все по-голямата нужда на брандовете да се отличават
Все по-големият продуктов избор води до все по-голямата нужда на брандовете да се отличават    ©  Цветелина Белутова
Все по-големият продуктов избор води до все по-голямата нужда на брандовете да се отличават    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Да получиш безплатна бира или възможност да се освежиш под водната струя на пръскачка в парка. Това може да ти се случи, ако се окажеш в правилното време (точно когато 50 души са натиснали определен бутон във Facebook) и на правилното място (около щанда на "Каменица" в парка "Заимов"). Междувременно наоколо вероятно младежи ще танцуват брейк, ще въртят огън, ще рисуват графити или ще се надяждат с лимони и грейпфрути. Всичко това е част от BTL* кампанията на нискоалкохолната бира с плодов вкус "Каменица Fresh - ReFresher" и има простата цел да привлече вниманието на минувачите и потребителите на социалните мрежи. Кампанията е пример за това как това лято рекламодатели и агенции впрягат всевъзможни средства в ожесточената битка за вниманието на потребителите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    2.5 avatar :-P
    2.5
    • + 5

    " За производителите на алкохолни напитки и тютюневи изделия пък това е най-основният инструмент за достигане до потребителите. "
    Обяснимо, като се има предвид, че останалите инструменти са им забранени или полузабранени.

    "В Strata работим по нова платформа - системата SCOPS (System for Constant Purchase Stimulation), която се реализира на мястото на продажбата."
    ...Как би работила тази платформа за клиенти като Durex или Pfizer(с Viagra по-специално).
    :-)

    Нередност?
Нов коментар