Рокади в ръководството на "Нова телевизия"
Светлана Василева се оттегля от поста след съвместно решение, Дидие Щосел поема поста й
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Изпълнителният директор на "Нова броудкастинг груп" Светлана Василева се оттегля от поста, а на нейно място от вчера компанията поема Дидие Щосел, съобщиха от телевизионната група. Василева управляваше групата, собственост на шведската Modern Times Group (MTG), от началото на 2011 г. Портфолиото на "Нова броудкастинг груп" включва каналите "Нова тв", "Кино Нова", "Нова Спорт", "Диема", "Диема Фемили", както и сп. "Ева". Под нейно ръководство са и четирите платени канала на MTG – TV 1000 Balkan, Viasat History, Viasat Explorer и Viasat Nature. Според официалното съобщение на компанията Василева напуска групата, за да "поеме нови професионални предизвикателства". "Предстои ми почивка, малко се изморих в последните няколко години. Доста неща свърших, от които имаше нужда в "Нова тв". Съвместно решение е, че това, за което бях назначена в "Нова", беше свършено. Аз самата имам нужда от малко творческа почивка и презареждане на силите", коментира пред "Капитал Daily" тя.

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
13 коментара
При положение, че според шведите пазарът се е свил с 5%, а приходите им с 13%, то това означава, че не просто състоянието на пазара е причина за провала на Нова. Рейтингът им също, колкото и да не е задоволителен, не се е свил със сигурност с цели 13%. То това означава, че търговската им политика куца. Не само програмата трябва да се стегне, но и рекламната им политика. Без приходи от реклама, няма и как да се правят по-скъпи и качествени продукции, колкото и да наливат шведите от. Докато не се направи цялостна и радикална промяна в ръководството и на средно ниво, няма да настъпят промени в положителна посока.
А за Бтв е ясно - надцениха се. Дадоха куп пари за долнопробни предавания и сериали като "Домашен арест", Седем часа разлика" и пр. Затова побързаха да се отърват от "Господари на ефира" - просто не са им рентабилни.
Ех бре, ако не знаем как се пазарува реклама в БГ и що е това практически монопол в рекламния пазар да приемем ,че Светлана е виновника за търговския провал. Куцат правилата в тази страна. И интституциите удобно блеят.
Но е възможно доказаната телевизионерка да смени примерно бездарната Генова и да направи от БНТ2 гледаема програма. Възможности има.
До коментар [#2] от "graf_fonpur4evi4":
Кой пък ти каза, че Светлана е виновна за търговския провал?! Затова си има миниджърчета. Но след като тя ги е оставила да доведат нещата дотук, явно има някаква вина. А на този монопол ако не можеш да въздействаш като голяма национална частна телевизия, каква телевизия е това?! След като хората накараха бтв да се извинява за какво ли не...
И какво означава "доказана телевизионерка"?! Хахахах Такива изтъркани комунистически лафчета бяха модерни преди години. Такава професия не съществува. И едно е д асе докажеш при почти нулева конкуренция на развиващ се пазар, друго е на пренаситен такъв. При втория вариант имаш възможност да се докажеш.
За да бъде сменена си има причина. Цитирам те:"При положение, че според шведите пазарът се е свил с 5%, а приходите им с 13%, то това означава, че не просто състоянието на пазара е причина за провала на Нова. Рейтингът им също, колкото и да не е задоволителен, не се е свил със сигурност с цели 13%. То това означава, че търговската им политика куца. Не само програмата трябва да се стегне, но и рекламната им политика." Може телевизията да е източвана. Това не е станало чрез рекламната им политика.А до колкото знам, няма съществени промени в ръководството на рекламата там. Светлана има определено някои постижетия, има явно и не дотам добри такива.Аз лично предпочитам Нова пред БТВ, но това е въпрос на вкус.
Какво ще правя сега продуцентите - тарикати с тъпите си и скъпи шоута ?
Нико Тупарев и Маги Халваджиян - лишени от всякаква креативност, само бюджети са им в главите, а нищо на среща.
Е нали това казвам - точно защото не е имало промени в ръководството на рекламата, са зле откъм приходи. Колкото до източване - едва ли. Със шведи начело няма как да се случи. Че Бтв не става, това е ясно. И точно това е глупавото от страна на Нова. При положение, че нямаш кой знае каква конкуренция от програмно отношение, да се оставиш да ти вземат все по-голям дял от рекламния пазар с всеки изминал месец, е просто нелепо, пък дори и да съществуват нечестни приоми в тази сфера - винаги може да противодействаш, когато си един от големите играчи на пазара. Кой между другото се занимава с рекламата там?
Предубедени, иронични репортери, кой и как конструира рекламната политика...Светлана обра задръстеното, а то благоденства на средно равнище...КАТО ПРИ СОЦИАЛИЗМА и това го погуби, май!
Дааа, това дали е само в България... когато има успех - ръководителят го е постигнал, а когато има провал - тези под него не са си свършили работата и затова така е станало.
А формулировката от където и да я погледна си е уволнение...
До коментар [#2] от "graf_fonpur4evi4":
Не можах само да се сетя къде се е доказала "телевизионерката"...
До коментар [#9] от "stefanovs":
Ами чувал съм да я хвалят за стартирането на каналите на Fox
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.