Още от същото

Мониторингът на рекламата в телевизия отчита ръст на инвестициите от 17.7%, но това не е знак за съживяване на пазара

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Трудно е да създадеш проницателен документален филм за телевизионния екран, когато на всеки 12 минути те прекъсват 12 танцуващи зайчета, които пеят за тоалетна хартия." Думите са на американския сценарист, писател и продуцент и Род Сърлинг, известен с телевизионната поредица "Зоната на здрача" от средата на миналия век.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове