Още от същото
Мониторингът на рекламата в телевизия отчита ръст на инвестициите от 17.7%, но това не е знак за съживяване на пазара
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Трудно е да създадеш проницателен документален филм за телевизионния екран, когато на всеки 12 минути те прекъсват 12 танцуващи зайчета, които пеят за тоалетна хартия." Думите са на американския сценарист, писател и продуцент и Род Сърлинг, известен с телевизионната поредица "Зоната на здрача" от средата на миналия век.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове