Поръчка за избрани

Транспортното министерство не обяви колко и кои са кандидатите за реклама на цифровизацията на тв ефира

Най-голямата PR поръчка, за която без много смисъл държавата се готви да изхарчи 10 млн. лв., се оказа и непрозрачна. В понеделник вечер изтече законовият срок, в който фирмите - кандидати да популяризират прехода от аналогово към цифрово излъчване, можеха да подадат документите си в конкурса, обявен от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС).

До края на работния ден министерството отказа да даде информация колко и кои са фирмите, които ще се борят за спечелване на поръчката. Ведомството не отговори и на въпроса колко и кои дружества и консорциуми са купили документи за обществената поръчка. Мълчанието беше обяснено с абсурден аргумент: работното време на деловодството изтича в 17.30, когато е и крайният срок за подаване на оферти, и служителите си тръгвали на секундата. Така цялото министерство било в неведение за подалите оферти, обясни Георги Андреев, директор "Връзки с обществеността" в министерството.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се