Поръчка за избрани
Транспортното министерство не обяви колко и кои са кандидатите за реклама на цифровизацията на тв ефира
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Най-голямата PR поръчка, за която без много смисъл държавата се готви да изхарчи 10 млн. лв., се оказа и непрозрачна. В понеделник вечер изтече законовият срок, в който фирмите - кандидати да популяризират прехода от аналогово към цифрово излъчване, можеха да подадат документите си в конкурса, обявен от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС).
До края на работния ден министерството отказа да даде информация колко и кои са фирмите, които ще се борят за спечелване на поръчката. Ведомството не отговори и на въпроса колко и кои дружества и консорциуми са купили документи за обществената поръчка. Мълчанието беше обяснено с абсурден аргумент: работното време на деловодството изтича в 17.30, когато е и крайният срок за подаване на оферти, и служителите си тръгвали на секундата. Така цялото министерство било в неведение за подалите оферти, обясни Георги Андреев, директор "Връзки с обществеността" в министерството.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
15 коментара
Огромна...не бих казала,по-скоро е с отговорност, за евентуалния победител.
Реклама на технологична промяна, която е задължителна за всички.
Реклама на завод за отпадъци.
Следват реклама на пречиствателни станции и реклама на магистрали.
Ха-ха-ха... Това е най-смешната поръчка за която съм чувал... Която си е образец и еталон за далавера отвсякъде... Все едно да правиш PR за прехода от аналогов към цифров телефон... Айде да бяхме 70-те години на миналия век, мога донякъде да го разбера... Ама с толкова много пари.... в началото на 21-ви век, ... когато цифровите технологии са ежедневие!!!!
Предполагам около 6 милиона са предвидени за нова Фейсбук страница и 2 туитер акоунта?
абе гора, да не ми говорите, че Мартинчо, На Тодор Батков брат му, дето пуснал сигналче, е света вода ненапита? вие майкъл чорни знаете ли кой е:))))стига тенденциозни статии, все се мъчите да плюете едни и същи
Тая цялата цифровизация според мен изобщо няма да се осъществи, най-малкото защото Симено Дянков трябва да извади едни 300 милиона лева, които той просто няма откъде да ги извади, а да се искат заеми за нещо подобно - ще ни се смеят в цяла Европа... :))
Не спирате с манипулациите обаче,търговете за мултиплексите ги спечелиха два чуждестранни фирми латвийската Хану про и словашката Тауърком,къде тук ви се привижда КТБ или монопол? Кампанията която се прави не е реклама на частен монопол,а задължителна разяснителна кампания за населението,за да знаят какво ги очаква и какво трябва да направят при преминаването от аналогово към цифрово телевизионно разпръскване,защо нарочно изопачавате нещата?
До коментар [#7] от "golda_meir":
Защото медиите са такива! Търсят проблем, който да разрешават после и да има коментари. Добре че повечето хора са запознати със случая.
А петербурски действа ли по електронното правителство?
До коментар [#7] от "golda_meir":
Аз на мен ми звучите като настъпени по мазола.Толкова пари за три месечна кампания си е измама откъдето и да го погледна.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.