С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 11 сеп 2012, 23:14, 7948 прочитания

Кой иска да обясни какво е цифровизация

Три консорциума се борят за 10 млн. лв. за информационната кампания за мултиплексите

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Три консорциума ще се борят за най-голямата PR поръчка, с която ще се популяризира преходът от аналогово към цифрово излъчване. Крайният срок за подаване на предложения за търга изтече в понеделник в 17.30 часа. Тогава обаче от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС) не съобщиха колко са офертите, тъй като краят на срока съвпадал с този на работното им време и всички си тръгвали. Кандидатите бяха обявени във вторник следобед.
Държавата дава за поръчката 10 млн. лв., които трябва да се изхарчат до края на януари 2013 г. Още при обявяването й някои рекламни агенции съобщиха, че изискванията към кандидатите са доста високи и непосилни за тях с изключение на няколко компании, което предизвика подозрения, че краят е предизвестен. Заради високите изисквания има и жалба до Комисията за защита на конкуренцията.

Кой се бори за поръчката



Първото обединение от фирми е "ДЗЗД - Макс информ". В него участват "ОМ София" (една от водещите рекламни агенции Ogilvy Sofia, която обслужва "Глобул" - бел. авт.) и агенцията за социологически и маркетингови изследвания "Маркет ЛИНКС". "Обединение Ти Си Ти Ви" ДЗЗД е втория кандидат в конкурса. В него участват рекламна агенция "Арчър айдиас" АД (бившата Leo Burnett Sofia). Най-големия клиент в портфолиото й е телекомът "Виваком". Останалите участници в обединението са близката до Красимир Гергов "Пиеро 97 МА", социологическата агенция "Сова 5". Като подизпълнители са посочени  печатница "Дедракс" и дигитална агенция "Е маркетинг".
Третият кандидат - "ДВБ-Т консулт" ДЗЗД, включва медия агенция "Аргент 2002" управлявана от Владимир Денев, PR агенцията "Ай Пи Ар консултинг", чийто управител и собственик е Ирина Кънева, която има дългогодишен опит в Комисията за регулиране на съобщенията като говорител на институцията. Участват още рекламна агенция, "Смарт" (The Smarts) и агенцията за маркетингови и социологически изследвания "Маркет тест".
Бъдещият изпълнител ще бъде избран в срок от 20 работни дни, каза Валери Борисов, зам.-министър на транспорта и информационните технологии. Офертите ще се оценяват от 7-членна комисия с председател Георги Андреев, директор "Връзки с обществеността и протокол" в транспортното министерство.

Само за опитни участници

"Обхватът на поръчката изисква опитни участници, затова министерството заложи високи критерии в рамките на закона, които да гарантират ефективна информационна кампания", обявиха от МТИТС. Оттам очакват изпълнителят да предложи достъпна и разбираема информация, полезна за хората при избор на декодиращи устройства, необходими, за да продължат да гледат безплатна цифрова ефирна телевизия. В поръчката е предвидено и изготвянето на социологически изследвания, чрез които от транспортното министерство да проследят степента на осведоменост на гражданите.
Министерството уточнява, че целта на прехода към цифрова ефирна телевизия е българите да имат възможност да гледат поне дванадесет безплатни телевизионни програми от септември 2013 г. "Преходът ще помогне на тази част от българите, които не могат да си позволят платени телевизионни програми, да преодолеят изолацията от цифровите технологии", пише в съобщението.
От въпросите на кандидатите в конкурса и отговорите на министерството става ясно, че цялата медийна кампания трябва да приключи до края на януари 2013 г. Което значи максимум 3-4 месеца, при положение че поръчката не бъде обжалвана. Правителството осигури до 17.5 млн. лв. в бюджета на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията за декодери и за провеждане на информационна кампания.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 487 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври)

Келнер взима bTV; Близо два пъти намалява печалбата на "БТВ медиа груп" през третото тримесечие; Светослав Костов все пак е отстранен от БНР и др.

22 окт 2019, 1063 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Трудна прозрачност

Над 60 печатни издания, които не са декларирали кои са собствениците им, ще бъдат глобени

Още от Капитал
Rifiniti отскочи на глобално ниво

Българско-американският стартъп е купен от FM:Systems - един от световните лидери в мениджмънта на работното пространство

В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Шведска маса в гората

Три места в Швеция, където отглеждат и събират храната си сами по устойчивата формула "от земята в чинията"

Книга: Олга Токарчук - "Бегуни"

Една от ключовите книги на полската писателка, която получи Нобелова награда за литература

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10