Група около Красимир Гергов фаворит за реклама на цифровизацията

Останалите двама кандидати са отстранени заради технически несъответствия

През септември три консорциума поискаха да рекламират цифровизацията
През септември три консорциума поискаха да рекламират цифровизацията
През септември три консорциума поискаха да рекламират цифровизацията    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
През септември три консорциума поискаха да рекламират цифровизацията    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Консорциум с участието на Красимир Гергов, (собствиника на няколко рекламни агенции и част от надзорния съвет на "БТВ медиа груп") е най-вероятният печеливш в конкурса на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС) за реклама и популяризация на процеса по цифровизация на телевизионния ефир. Това стана ясно в четвъртък, след като в присъствието на журналисти и представители на кандидатите комисията за избора във ведомството отвори ценовите оферти на кандидатите. Оказа се, че предложенията на два от общо три кандидата - "ДЗЗД-Макс информ" и "ДВБ-Т консулт ДЗЗД", не отговарят на задължителните изисквания на тръжната документация. Затова пликовете с цените останаха затворени. Така "в играта" остава само консорциумът "ТИ СИ ТИ ВИ ДЗЗД", свързан с Гергов. Техническата част на офертата е оценена с 48.7.

Отворена бе и ценовата оферта на консорциума, която е на обща стойност 8 311 863.50 лв. без ДДС. 


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

11 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    2.5 avatar :-P
    2.5
    • - 1
    • + 16

    Никой не се @бава с г-н Гергов преди избори.
    ...ако няма желание да си докара огромни ядове.

    Нередност?
  • 2
    trakerbg avatar :-P
    TrakerBG
    • + 38

    - Лап, лап, лап - звукът от печелене на обществени поръчки...

    Нередност?
  • 3
    hyram1 avatar :-|
    hyram1
    • + 23

    Обезумяха от алчност на тема обществени поръчки.Директно посочват кой трябва да спечели.

    Нередност?
  • 4
    bestbuy avatar :-?
    За да останат ХОРА в България.
    • + 18

    При толкова много маркетингови аганции в България - 1-2 ма кандидати..
    Щеше да е смепшно, ако не е тъжно..

    Нередност?
  • 5
    yotata avatar :-|
    йотата
    • - 1
    • + 3

    Ни бойте ся изобщо!
    В правовите структури е духнал един нов вятър, няма начин справедливостта да не възтържествува.
    ...
    При следващото правителство.

    Нередност?
  • 6
    waterfall avatar :-|
    waterfall
    • + 3

    До коментар [#5] от "йотата":

    Непоправим оптимист.

    Нередност?
  • 7
    ivenco avatar :-@
    ivenco
    • - 1
    • + 13

    Пари на вятъра за пореден път.Какъв е смисъла да се рекламира нещо,което е задължително,освен за да се приберат парите от точните хора?

    Нередност?
  • 8
    objective avatar :-|
    objective
    • + 10

    Да, населението трябва да бъде “информирано” за прехода към цифрово ТВ радиоразпръскван. Но за целта не е необходимо кой знае какво "рекламиране" ! Моля, без раздуване на балони с цел да потънят и тия пари в нечии джобове ! Цифровизацията няма да доведе до задължителна подмяна на аналоговите цветни ТВ приемници с цифрови ТВ приемници ! Потребителите с аналогови цветни ТВ приемници ще се наложи просто да подвключат към тях по една интерфейсна приставка – кутийка, наречена Set-Top-Box, която струва 50-100 лева. За социално слабите тя би следвало бъде раздадена безплатно. Именно за това трябва да бъдат изразходвани тия пари !

    Нередност?
  • 9
    the_core avatar :-P
    The Core
    • + 3

    От руски:
    Зомбо-сандък (англ. Idiot box, Boob tube, също тель-а-визор, дебилизатор и др.) — именно телевизията.
    Заедно с радиото, печатните издания и интернет се явява средство за масово поражение със забавено действие.....
    По своята същност, зомбо-сандъка е средство за доставяне на реклама и пропаганда за простолюдието, затова опитите за използуването му за други цели рядко водят до успех....

    И в оригинал: (трудно е за превод на български :-) )
    "Телевидение не должно быть интеллектуальным и умным. Телевидение должно быть жлобским. Почему вы этого до сих пор не хотите понять? Телевидение — это изначально низкосортный продукт. Это самая низшая ступень интеллектуальной деятельности."
    (А. Невзоров)
    Собственно то, за счёт чего существуют телекомпании. Показ рекламы приносит их хозяевам постоянные прибыли, вне зависимости от того, способна ли реклама поднять продажи показываемой хуеты. Владельцам телеканалов снятся сладкие сны про эфирную сетку, целиком состоящую из рекламы.

    Цена минуты рекламного времени на зомбоящике — нереально огромная, при этом до кризиса постоянно росла. Поэтому данный вид рекламы могут позволить себе только очень богатые и очень влиятельные конторы, а ещё и получить от него выгоду — только конторы, ориентированные на массовое впаривание своего продукта миллионами экземпляров. Понятно, что миллионы мух не могут ошибаться — и большинство населения рекламируемое говно обязательно купит.

    Целевая аудитория, по уверениям рекламопродавцов, зависит от канала, времени показа и говнопедерачи (говносериала, говнокина), в которое будет вставлен говнорекламный говноролик.

    Коммерческая говнореклама
    Предположительно, помогает решить следующие маркетинговые задачи — рост продаж, формирование бренда, повышение узнаваемости бренда, сегментирование рынка и прочий серьёзный бизнес.

    На самом деле, решаются только две задачи:

    Главная: освоение рекламного бюджета, и как следствие — наполнение карманов имеющих отношение к процессу лиц.
    Побочная: зомбирование зрителей на потреблядство.

    Политическая говнореклама:
    Поливание говном оппонентов (которых в зомбоящик не пускают), а также пафосные быдлопатриотические заявления и обещания (пенсионеры и быдлопоцтреоты млеют). Количество говнорекламы этого вида закономерно возрастает перед выборами.

    Социальная говнореклама:
    Попытки государства манипулировать наименее сознательными слоями населения, прививая им навыки просоциального поведения (от которых отучает активная жизнь в текущей экономической реальности). Ставится в эфир забесплатно, то есть «повелели сверху». И без того крошечный бюджет на съёмку ролика разворовывается до начала съёмок социальной говнорекламы. Поэтому все социальные говнорекламы представляют собой сплошное говно....


    Нередност?
  • 10
    kirko08 avatar :-|
    kiril petrov

    До коментар [#2] от "TrakerBG":

    Браво !

    Нередност?
Нов коментар