Том Еслингер: Успешният мобилен маркетинг е полезен, личен и лесен за споделяне

   ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


Профил

Том Еслингер е дигитален творчески директор в Saatchi & Saatchi Ню Йорк, както и  изпълнителен творчески директор по иновациите и интегрираното производство в световната рекламна мрежа. Той се присъединява към екипа на Saatchi & Saatchi Уелингтън през 1998 г., а от 2001 г. отговаря за мобилна реклама там. По-късно работи в офисите на агенцията в Лондон и Ню Йорк, където движи дигитални проекти за клиенти като Toyota, Lexus, Visa, Sony Ericsson, Procter&Gamble, T-Mobile, Heineken, Novartis и Adidas. Работата на Том Еслигнер многократно е отличавана с най-престижните награди в рекламната индустрия - наградите "Златен лъв" на рекламния фестивал в Кан. Четири пъти е бил жури на рекламния форум, като през 2007 г. е председател на журито в дигиталната категория, а през 2012 г. е начело на първите награди за мобилна реклама в рамките на фестивала. Еслингер е роден в САЩ, където завършва бакалавърска програма в Minneapolis College of Art and Design. По-късно става един от основателите на университета Wanganui School of Design в Нова Зеландия.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар

Още от Капитал