Рекламен пъзел

Академично изследване се опитва да обясни ефектите на търговските послания

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Само 15% от зрителите и слушателите следят с интерес рекламните блокове по радиото и телевизията. Това става ясно от изследването "Ефект на комерсиалната реклама върху консумативните практики и стилове на живот", което беше представено вчера. То е елемент от първото академично изследване на рекламата в България след 1989 г. Проектът е на катедра "Рекламен дизайн" на Националната художествена академия (НХА) и Факултета по журналистика и масови комуникации (ФЖМК) към Софийския университет. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове