Рекламна пауза
Жалби в КЗК блокираха конкурса за разяснителна кампания на цифровизацията


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Двете компании, които отпаднаха от конкурса за реклама на прехода от аналогово към цифрово излъчване - "Консорциум ДВБ - Т Консулт" и "Макс Информ", обжалват процедурата в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК). По техните претенции са образувани производства, т.е. решение дали жалбите са основателни ще има след месеци (особено ако двете компании се обърнат после и към Върховния административен съд). Заради това на практика до произнасяне на решението на КЗК рекламата на цифровизацията се блокира.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
След последните гафове, си мисля, че най е нужна кампания за ползите от това правителство да си иде...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.