Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Телевизията по традиция държи най-голям дял от рекламния пазар - 70%. Останалите 30% си делят интернет, радио, преса и външната реклама. През последните четири години, откакто икономическата кризадирижира рекламните политики на медии и рекламодатели, каналите запазват високия си дял, но не може да се каже същото за цената на рекламното време в телевизия. Тя е в пъти по-ниска, отколкото през силни години като 2007 и 2008. Представителите на медия агенциите са категорични, че рекламодателите никога не са си купували по-евтина реклама по телевизията. Това е и едно от обясненията определени рекламодатели, които преди не са си позволявали сериозни бюджети за тв реклама, сега да ги насочат предимно там.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Виж графиката ------- А къде е графиката?
То не е графика, а таблица, затова се чудиш. Намира се горе вляво от текста, точно над черното каре със свързаните статии.
Цитат:
Директорът на Mindshare Лили Георгиева коментира, че "в bTV цената за рейтинг е с 6% по-висока за женската аудитория, 2% по-висока за мъже и само 0,2% за всички хора, т.е. е запазена същата".
Кой е третия пол?
Много подвеждащо сравнение относно цените за реклама в ТВ. Коректното сравнение е през цена на рейтинг точка (CPP) и нещата изглеждат съвсем различно.
CPP не е цена на контакт, а цената за достигане на 1% от аудиторията на предаване от определена целева група. CPP = Цена по тарифа/ рейтинг на предаване (за определена целева група)
GRP = gross rating points е сумата е рейтингите на избраните предавания в медиа плана за съответната целева група.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.