Рекламни въпросителни

bTV, "Нова" и БНТ обявиха нови тарифи през ноември

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Телевизията по традиция държи най-голям дял от рекламния пазар - 70%. Останалите 30% си делят  интернет, радио, преса и външната реклама. През последните четири години, откакто икономическата кризадирижира рекламните политики на медии и рекламодатели, каналите запазват високия си дял, но не може да се каже същото за цената на рекламното време в телевизия. Тя е в пъти по-ниска, отколкото през силни години като 2007 и 2008. Представителите на медия агенциите са категорични, че рекламодателите никога не са си купували по-евтина реклама по телевизията. Това е и едно от обясненията определени рекламодатели, които преди не са си позволявали сериозни бюджети за тв реклама, сега да ги насочат предимно там.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    beriya avatar :-|
    beriya
    • - 4
    • + 1

    Виж графиката ------- А къде е графиката?

    Нередност?
  • 2
    e_mil avatar :-|
    tamada

    То не е графика, а таблица, затова се чудиш. Намира се горе вляво от текста, точно над черното каре със свързаните статии.

    Нередност?
  • 3
    jonson avatar :-|
    jonson
    • - 2
    • + 2

    Цитат:
    Директорът на Mindshare Лили Георгиева коментира, че "в bTV цената за рейтинг е с 6% по-висока за женската аудитория, 2% по-висока за мъже и само 0,2% за всички хора, т.е. е запазена същата".

    Кой е третия пол?

    Нередност?
  • 4
    example avatar :-|
    example

    Много подвеждащо сравнение относно цените за реклама в ТВ. Коректното сравнение е през цена на рейтинг точка (CPP) и нещата изглеждат съвсем различно.
    CPP не е цена на контакт, а цената за достигане на 1% от аудиторията на предаване от определена целева група. CPP = Цена по тарифа/ рейтинг на предаване (за определена целева група)
    GRP = gross rating points е сумата е рейтингите на избраните предавания в медиа плана за съответната целева група.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал