Целта е да вземем пазарния дял, който марките ни заслужават
Изпълнителният директор на Fox International Channels за България и Балканите Красимир Николов, пред "Капитал"


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Защо предоставихте възможността точно на "Нова" да продава рекламното ви време?
- Ще започна малко по-отдалече. Всеки участник на даден пазар носи отговорност за развитието му в правилната посока, което, разбира се, има различен смисъл за различните играчи. Според мен правилното функциониране задължително минава през лоялна конкуренция и сравнително правилно разпределение на паричните обеми, които съставляват даден пазар. В случая с българския тв пазар на реклама с течение на времето и особено в периода на кризата се натрупаха прекалено много предпоставки, пазарът да започне да губи правилното си функциониране. Бих споменал натрупания с годините проблем в пийпълметричния панел, който толкова драстично се разминава с реалната ситуация на пазара, че всъщност, меко казано, се обезсмислят данните. Но цялата индустрия до такава степен е свикнала с настоящата ситуация, че буквално се приема за нещо нормално, а то категорично не е. И това не го казвам, защото просто не харесвам настоящото разпределение на "питката", а защото това опорочава цялата теория за правилно функциониране на пазара, което да води до щастливи клиенти и съответно повече инвестиции. Разбира се, както обикновено промяната е нещо, към което всички имат интуитивна нагласа за съпротива, особено тези, за които грешката работи добре.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.