Целта е да вземем пазарния дял, който марките ни заслужават

Изпълнителният директор на Fox International Channels за България и Балканите Красимир Николов, пред "Капитал"

Според Красимир Николов: "Ако някой не поеме отговорност за българския рекламен пазар, той може да се свие за неопределено време"
Според Красимир Николов: "Ако някой не поеме отговорност за българския рекламен пазар, той може да се свие за неопределено време"
Според Красимир Николов: "Ако някой не поеме отговорност за българския рекламен пазар, той може да се свие за неопределено време"    ©  Капитал
Според Красимир Николов: "Ако някой не поеме отговорност за българския рекламен пазар, той може да се свие за неопределено време"    ©  Капитал
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Защо предоставихте възможността точно на "Нова" да продава рекламното ви време?

- Ще започна малко по-отдалече. Всеки участник на даден пазар носи отговорност за развитието му в правилната посока, което, разбира се, има различен смисъл за различните играчи. Според мен правилното функциониране задължително минава през лоялна конкуренция и сравнително правилно разпределение на паричните обеми, които съставляват даден пазар. В случая с българския тв пазар на реклама с течение на времето и особено в периода на кризата се натрупаха прекалено много предпоставки, пазарът да започне да губи правилното си функциониране. Бих споменал натрупания с годините проблем в пийпълметричния панел, който толкова драстично се разминава с реалната ситуация на пазара, че всъщност, меко казано, се обезсмислят данните. Но цялата индустрия до такава степен е свикнала с настоящата ситуация, че буквално се приема за нещо нормално, а то категорично не е. И това не го казвам, защото просто не харесвам настоящото разпределение на "питката", а защото това опорочава цялата теория за правилно функциониране на пазара, което да води до щастливи клиенти и съответно повече инвестиции. Разбира се, както обикновено промяната е нещо, към което всички имат интуитивна нагласа за съпротива, особено тези, за които грешката работи добре.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар