Бранд България: Опит за намиране
През януари ще е готова стратегията за марката "България" в туризма, но какво от това?
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Малко под 24 млн. лв. Това е сумата, която България ще даде догодина, за да се рекламира като туристическа дестинация пред света. През 2013 г. за първи път, чрез рекламна кампания на стойност 7 млн. лв. ще се опитаме да привлечем посетители от Румъния, Полша, Украйна и Швеция. Ще "повторим" и състояли се през 2012 и 2011 г. кампании в Германия и Русия.
Важното този път е, че разнородните активности на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) най-накрая ще бъдат обединени от стратегия. Проектът за създаване на бранд "България", "регионални и продуктови брандове" и въвеждане на "интегриран бранд мениджмънт" ще бъде готов през януари 2013 г. В последната година от програмния период по ОП "Регионално развитие" МИЕТ ще изгради концепция за това как използва за маркетинг парите от програмата.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове