Бранд България: Опит за намиране

През януари ще е готова стратегията за марката "България" в туризма, но какво от това?

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Малко под 24 млн. лв. Това е сумата, която България ще даде догодина, за да се рекламира като туристическа дестинация пред света. През 2013 г. за първи път, чрез рекламна кампания на стойност 7 млн. лв. ще се опитаме да привлечем посетители от Румъния, Полша, Украйна и Швеция. Ще "повторим" и състояли се през 2012 и 2011 г. кампании в Германия и Русия.

Важното този път е, че разнородните активности на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) най-накрая ще бъдат обединени от стратегия. Проектът за създаване на бранд "България", "регионални и продуктови брандове" и въвеждане на "интегриран бранд мениджмънт" ще бъде готов през януари 2013 г. В последната година от програмния период по ОП "Регионално развитие" МИЕТ ще изгради концепция за това как използва за маркетинг парите от програмата.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове