GARB има конкурент
Чешката Mediaresearch иска да стане доставчик на рейтингови данни
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Докато индустрията се подготвя да направи одит на действащата пийпълметрична система развивана от GARB, през седмицата нова компания заяви интерес да стане доставчик на рейтингови данни на българския пазар. Това е чешката Mediaresearch. Тя оперира на пазара в Чехия и Словакия, а в края на януари тази година е регистрирала офис и в България.
Поведението на българските рекламодатели съвсем недвусмислено показва, че телевизията е най удобният и предпочитан канал да изхарчат бюджетите си. Близо 70% от рекламните инвестиции през 2011 г са отишли в телевизия, според данните в годишния доклад на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) изготвен от медиа шопа "Пиеро 97". Прогнозната цифра за 2012 е 80%.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Капитал, най-важния въпрос в България е кой финансира и кой е близък с въпросната агенция?
Данните които събират е много лесно да бъдат по-достоверни от манипулираните данни на гергов, това е пределно ясно. Технологията може да бъде подобрена в пъти повече, не само с някакви си процентчета. Въпроса е кои медии ще бъдат обслужвани и подпомагани от тази агенция.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.