Цифровизация след края на света
Започва информационната кампания, която да разясни на хората какво е дигитализация


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Преди Коледа министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС), реши да обяви старта на информационната кампания за цифровизацията на телевизионния ефир. Изглежда, че според новите изчисления на ведомството тя ще достигне рекордната сума от 17.5 млн. лв. Как ще стане това?
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
21 коментара
Добра статия, недотам добро заглавие- шегата с края на светла е измъчена, пък и текстът е обяснителен не дава много възможности за весело поставяне.
Края на света, не края на светла
Жертва на автоматичния редактор, моля за извинение.
Далаверата със социално слабите не е подмината пак.Я боб,я ваучери за храна,я декодер.А те били само 260 000!!!
Тази информационна кампания си е живо прахосване на средства.
Ефирните телевизии, ако искат да продължат да ги гледат, сами ще си информират зрителите.
Ето колко излиза медиите да са на твоя страна.
Що за простотия да дадеш повече пари за информация, вместо за декодери на притежаващите аналогови телевизори? В какво се изразява рекламния продукт за толкова милиони? След като от определен период отпада аналоговия сигнал, т.е. няма да има алтернатива, какво в същност ще се рекламира? Пълна тъпотия с която само се узаконява кражбата на едни пари от бюджета, за който пък не достига за медицина, образование и т.н.
8 311 863.5 лева без ДДС отиват, за да ИНФОРМИРАМЕ обществото за цифровизацията:
id=514225&newver=2
http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_
Тоест да кажем на хората, че ще пускаме телевизия от "почти" друг вид. Над 8,3 милиона лева за рекламни флаери, уебсайт, проучване на нагласите на хората по повода (все едно ако не са съгласни хората няма да ги "цифровизират") и информиране от общ характер!!!! Всеки един от нас може да се сети за по-добра употреба на едни 8,3 милиона. Ако приемем, че едно такова декодиращо устройство е 20лв (то едва ли е повече) това са над 415 000 такива устройства. Сиреч вместо да информираме хората, можем директно да ги цифровизираме, ама не, едни хора трябва да вземат едни пари!
Весела Коледа и Честита Нова Година!
Държавата ще рекламира монопол.Както се рекламираше например ЕВН.Не можеш да си смениш електроразпределителното дружество,но то плаща реклами във вестници,телевизии,улични реклами.Така се осигурява медиен комфорт,а се изразява и една малка благодарност,че няма да има журналистически разследвания и т.н.
Парадоксалното в случая е, че държавата ще плати на телевизиите за реклама, която ще обяснява как де се гледат телевизиите!?! Разбира се, те сами щяха да си го обяснят, защото нито на БТВ, нито на Нова няма да им се иска да останат без известен брой зрители.
Също така да обясняваш по други медии или с листовки как да гледаш телевизия е... меко казано странно. Ако така или иначе не гледаш ТВ, какво ще те интересува как ще се гледа цифрова телевизия?
Абе вместо да политиканствате, като много сте навътре и всичко ви е ясно я кажете като стане цифрова телевизията ще имаме ли повече канали и ще зависи ли къде ти се намира телевизора? Айде да ви видим!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.