Нова година, стар късмет

През 2013 г. рекламният пазар може да се раздвижи заради изборите и обществените поръчки

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Остра конкуренция, свити маркетинг бюджети и липса на свеж полъх, който да издуе платната на рекламния пазар. Всеки, който следи рекламната индустрия, е свикнал с тази картина през последните пет години. По всичко личи, че такава ще е и 2013 г. - и за компаниите, които инвестират в маркетингови активности, и за агенциите, които го обслужват.

Въпреки че пазарът на реклама надали ще порасне, предстоят събития, които ще му повлияят. Цифровизацията на телевизионния ефир, предстоящите избори и нарастващата работа по обществени поръчки са основните фактори, които ще определят развитието на бранша. В същото време обаче и през тази година вероятно няма да се случат по-положителни промени като навлизането на смели нови играчи или ясни правила на пазара на външна реклама например.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vjacho avatar :-|
    Вячеслав Атанасов
    • - 3
    • + 4

    Няма никакво съмнение че непосредствено след изборите,потреблението ще се подобри.Милионите,преминали от партийните каси към избирателите по линия на купуването на гласове,ще бъдат сериознафинансова инжекция на пазара.Поне за тези пари е сигурно че ще бъдат похарчини още преди бюлетините да са окончателно преброени.Така че чакат ни добри дни.

    Нередност?
  • nellyb
    • - 2
    • + 9

    Докато цялата ни икономика се осъществява по принципа "тука има далавера, тук нема" няма да се оправим.
    Да са ви честити доходите от рекламните кампании от изборите!
    А после какво ще правите???

    Нередност?
  • 3
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити
    • - 5

    Рекламодателите са активни когато пускат на пазара нов продукт. Тогава започват за заливат купувачите с всевъзможни похвали за продукта си. Така, че след като се пускат нови продукти ще се пускат и нови реклами.

    Нередност?
  • 4
    georgi960 avatar :-|
    КМЕТ В СЯНКА
    • - 6
    • + 4

    почти всички реклами
    са си чисти измами !!!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал