Media Direction отново ще обслужва Henkel
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Новите визи

Media Direction отново ще обслужва Henkel

shutterstock

Media Direction отново ще обслужва Henkel

Медия агенцията спечели рекламния конкурс на бързооборотния гигант

Мария Манолова
8035 прочитания

shutterstock

© shutterstock


Почти 21 млн. лв. Толкова е инвестирал в реклама в българските медии през 2012 г. базираният в Германия бързооборотен гигант Henkel. В началото на тази година компанията избра Media Direction за медия агенция, която да управлява бюджета й за медия купуване и планиране и през 2013 г., съобщиха от агенцията.  

Конкурсът за избор е продължил три месеца. "Media Direction бе избрана заради отличното си познаване и опит на българския медиен пазар", коментира Диана Щерн, директор "Медии" за Централна и Източна Европа в Henkel. Управляващият директор на Media Direction Боряна Несторова пък уточни, че двете компании си партнират повече от пет години. Агенцията обаче периодично се явява на конкурс, каквито са изискванията на глобалния гигант.

Media Direction ще поеме планирането на всички брандове на Henkel, представени на българския пазар (виж таблицата). През 2011 г. компанията е рекламирала общо 31 бранда, а през 2012 - 22. Henkel е деветият най-голям рекламодател в България за 2012 г. според данните на Be Media Consultant. През предходната година компанията е заемала седмо място в класацията. През 2012 г. бързооборотният гигант е вложил в реклама с 8.6% повече, отколкото през 2011 г. Основната част от инвестициите на Henkel са насочени в телевизия - общо над 20.8 млн. лв. (брутни суми, без да се изчисляват отстъпките за медиите и комисионите на агенциите). Между 2011 г. и 2012 г. компанията значително е свила рекламата си в радио и преса (съответно с 86.6 и 91%).  

Media Direction е част от BBDO Group, в която влизат рекламната агенция Graffitti BBDO и PR агенцията Proximity Sofia. Сред клиентите на медиа агенцията са още Mars, Wrigley, Pepsi, Societe Generale Експресбанк, Beiersdorf, Prisun, Walmark, Poker Stars, Moto Pfohe, Tchibo, Star Foods и Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията. 

Почти 21 млн. лв. Толкова е инвестирал в реклама в българските медии през 2012 г. базираният в Германия бързооборотен гигант Henkel. В началото на тази година компанията избра Media Direction за медия агенция, която да управлява бюджета й за медия купуване и планиране и през 2013 г., съобщиха от агенцията.  

Конкурсът за избор е продължил три месеца. "Media Direction бе избрана заради отличното си познаване и опит на българския медиен пазар", коментира Диана Щерн, директор "Медии" за Централна и Източна Европа в Henkel. Управляващият директор на Media Direction Боряна Несторова пък уточни, че двете компании си партнират повече от пет години. Агенцията обаче периодично се явява на конкурс, каквито са изискванията на глобалния гигант.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Шестото лого на БТК

Шестото лого на БТК

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK