За малки, за големи...

През 2013 г. държавата ще даде най-голямата сума за реклама на еврофондовете, но по все така неадекватни критерии

"Широката публика - разнообразна група, състояща се от населението на страната." Това е една от целевите групи, към които е насочена комуникационната стратегия на оперативна програма "Транспорт". За съжаление на чиновниците в министерството на транспорта обаче оперативната им програма не е кока-кола и посланието "за всички" не работи. Подобни учудващи и дори смехотворни идеи обаче има в плановете за реклама на всички европейски програми. Това, което не е толкова смешно, е, че по тези правила се разпределя значим ресурс на рекламния и медийния пазар, който се увеличава непрекъснато.   

През 2013 г. държавата ще използва 32 млн. лв. от ЕС за комуникация - 14 млн. лв. по оперативните програми и 18 млн. по Програмата за развитие на селските райони (ПРСР). Данните са на министъра по управление на средствата от Европейския съюз Томислав Дончев и бяха изнесени тази седмица от в. "Сега". Това е най-голямата сума, с която правителството ще рекламира оперативните програми до този момент, и тя се случва точно в година на избори. А това води след себе си ред притеснения.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се