БТК сменя PR агенцията си
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

БТК сменя PR агенцията си

БТК сменя PR агенцията си

Вместо "Актив Груп" на Моника Йосифова, за комуникациите на телекома ще отговаря Broks Vision

Мария Манолова
11923 прочитания

© Цветелина Белутова


От началото на февруари БТК ще замени настоящата си PR агенция - "Актив Груп" с Broks Vision, съобщиха от телекома.

"Актив груп" е еднолична собственост на Моника Йосифова и обслужва БТК от няколко години. От уебсайта на агенцията личи, че телекомът е основния клиент на нейните PR услуги. Сред клиентите на "Актив груп" са Министерски съвет, както и министерствата на финансите, на околната среда и водите, на образованието, на държавната администрация, както и Държавната агенция по туризъм.

Името на Моника Йосифова стана особено известно и заради връзките й с австрийския PR експерт Петер Хохегер. След разследване през 2012 г. стана ясно, че Хохегер е работил по проекти за имиджа на българското правителство, за които не е обявявана обществена поръчка, като негов подизпълнител от българска страна е била именно "Актив груп". Тогава Йосифова отрече да си спомня за такива проекти.

Broks Vision е акционерно дружество с капитал 2.7 млн.лв., а според Търговския регистър акциите са на приносител. Фокусът в работата на агенцията е сектора на информационните технологии. В портфолиото й влизат клиенти като Ericsson Telecommunications, SAP и Praktiker, Xperia, SKF. В миналото  Broks Vision е обслужвала Telenor и Sony Ericsson. Затова и от БТК коментират, че агенцията е "специализирана в дигиталните комуникации и с дългогодишен професионален опит в областта на IT и телекомуникационния сектор."

Мениджър на Broks Vision е Анелия Сурлекова - съпруга на Златозар Сурлеков, който отскоро е член на Управителния съвет на БТК. За него очакванията са, че ще оглави директорския борд на компанията. Сурлеков е член на Надзорния съвет на Корпоративна търговска банка и назначението му в телекома дойде скоро след като мажоритарния соственик на банката Цветан Василев стана и основен акционер в БТК.

От началото на февруари БТК ще замени настоящата си PR агенция - "Актив Груп" с Broks Vision, съобщиха от телекома.

"Актив груп" е еднолична собственост на Моника Йосифова и обслужва БТК от няколко години. От уебсайта на агенцията личи, че телекомът е основния клиент на нейните PR услуги. Сред клиентите на "Актив груп" са Министерски съвет, както и министерствата на финансите, на околната среда и водите, на образованието, на държавната администрация, както и Държавната агенция по туризъм.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

29 коментара
  • 2
    cnn avatar :-|
    cnn

    [quote#0:"Мария Манолова"]Мениджър на Broks Vision е Анелия Сурлекова - съпруга на Златозар Сурлеков, който отскоро е член на Управителния съвет на БТК.[/quote]
    Тук в никакъв случай не става въпрос за шуробаджанащина.

  • 3
    napalm avatar :-P
    NAPALM

    Добре де, знаем вече, че си ангажиран в някоя от структурите на Цветан Василев :)-
    -----------
    Адски ме забавлява пр-Ъ в България:Всяко второ перхидролено курве/ съвсем "случайно" все съпруга или любовница на някой шеф/ организира софри за другите курвета и техните "спонсори"
    Цирк, или както казва Йори/пиаркитЙе, дан го нЙе бъркате с Йорик-черепа на мъртвия хамлетов приятел, че яко ще се изложите :) / -Игривост, песни, танци....и ние, значи, като всички....
    Скоро се забавлявах с една такава ...ами коза, от поредната агенция с гръмко име :) Е нЕма такива мозъчни тулупи като българска пиарка :)

  • 4
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити

    Много ясно, че сега със смяната на ръководството ще се смени и кръга от обслужващите фирми. До сега БТК се обслужваше от фирмите около Михаела Калайджиева и Борислав Дионисиев, които бяха и клиенти на телекома.

  • 5
    todortrifonov avatar :-|
    todortrifonov

    До коментар [#2] от "cnn":

    е, това е естествено, всеки си назначава близки до него хора, на които има доверие, нищо не е вечно

  • 6
    deftones avatar :-P
    deftones

    До коментар [#2] от "cnn":

    Само,че има голяма разлика за шуробаджанащина когато става въпрос за частна компания и за държавата,нали така? А при шуробаджанащината на новия собственик печалбата на Виваком расте при свиващи се приходи,дай Боже всеки му такава шуробаджанащина.

  • 7
    todortrifonov avatar :-|
    todortrifonov

    хм, Станишева в сянка бая неща обслужвала:)))доста неща обзела:))неслучайно я разследваха с Хохехгер, а той и в момента е разследван. Пък тогава тя получи амнезия:))))внезапна амнезия:))

  • 8
    motochristo avatar :-|
    motochristo

    До коментар [#6] от "deftones":

    Намаляващи приходи - растяща печалба не може да трае дълго, + това е нездравословно.
    Почти както и при държавата - приходите драстично намаляваха през целия мандат, но бюджетът си се изпълняваше, или с пренебрежими дефицити.
    Ако наистина има такава взаимовръзка, то явно Стани-шефа е работела по-добре за държавните си клиенти, отколкото за частните.
    Което е голям смях.
    ---------
    А на втори прочит може и наистина да е така :)

  • 9
    todortrifonov avatar :-|
    todortrifonov

    що за новина всъщност? наистина е малко безсмислена и не е от никакво икономическо значение за човечеството, в частност народа и българския бизнес:))))

  • 10
    monika_ avatar :-P
    monика

    Сега кой на кое, няма какво да нищим, като бабките на пейката пред блока...въпроса е, дали ще е ефективна работата на новата агенция за ПР-на БТК? Да видим. Поне тази шуробаджанащина да е от полза на компанията...Иначе Моника Йосифова хич няма как да я съжаля :)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK