БТК сменя PR агенцията си
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал
Новият брой: Ало, Маджо

БТК сменя PR агенцията си

БТК сменя PR агенцията си

Вместо "Актив Груп" на Моника Йосифова, за комуникациите на телекома ще отговаря Broks Vision

Мария Манолова
11829 прочитания

© Цветелина Белутова


От началото на февруари БТК ще замени настоящата си PR агенция - "Актив Груп" с Broks Vision, съобщиха от телекома.

"Актив груп" е еднолична собственост на Моника Йосифова и обслужва БТК от няколко години. От уебсайта на агенцията личи, че телекомът е основния клиент на нейните PR услуги. Сред клиентите на "Актив груп" са Министерски съвет, както и министерствата на финансите, на околната среда и водите, на образованието, на държавната администрация, както и Държавната агенция по туризъм.

Името на Моника Йосифова стана особено известно и заради връзките й с австрийския PR експерт Петер Хохегер. След разследване през 2012 г. стана ясно, че Хохегер е работил по проекти за имиджа на българското правителство, за които не е обявявана обществена поръчка, като негов подизпълнител от българска страна е била именно "Актив груп". Тогава Йосифова отрече да си спомня за такива проекти.

Broks Vision е акционерно дружество с капитал 2.7 млн.лв., а според Търговския регистър акциите са на приносител. Фокусът в работата на агенцията е сектора на информационните технологии. В портфолиото й влизат клиенти като Ericsson Telecommunications, SAP и Praktiker, Xperia, SKF. В миналото  Broks Vision е обслужвала Telenor и Sony Ericsson. Затова и от БТК коментират, че агенцията е "специализирана в дигиталните комуникации и с дългогодишен професионален опит в областта на IT и телекомуникационния сектор."

Мениджър на Broks Vision е Анелия Сурлекова - съпруга на Златозар Сурлеков, който отскоро е член на Управителния съвет на БТК. За него очакванията са, че ще оглави директорския борд на компанията. Сурлеков е член на Надзорния съвет на Корпоративна търговска банка и назначението му в телекома дойде скоро след като мажоритарния соственик на банката Цветан Василев стана и основен акционер в БТК.

От началото на февруари БТК ще замени настоящата си PR агенция - "Актив Груп" с Broks Vision, съобщиха от телекома.

"Актив груп" е еднолична собственост на Моника Йосифова и обслужва БТК от няколко години. От уебсайта на агенцията личи, че телекомът е основния клиент на нейните PR услуги. Сред клиентите на "Актив груп" са Министерски съвет, както и министерствата на финансите, на околната среда и водите, на образованието, на държавната администрация, както и Държавната агенция по туризъм.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

29 коментара
  • 2
    cnn avatar :-|
    cnn

    [quote#0:"Мария Манолова"]Мениджър на Broks Vision е Анелия Сурлекова - съпруга на Златозар Сурлеков, който отскоро е член на Управителния съвет на БТК.[/quote]
    Тук в никакъв случай не става въпрос за шуробаджанащина.

  • 3
    napalm avatar :-P
    NAPALM

    Добре де, знаем вече, че си ангажиран в някоя от структурите на Цветан Василев :)-
    -----------
    Адски ме забавлява пр-Ъ в България:Всяко второ перхидролено курве/ съвсем "случайно" все съпруга или любовница на някой шеф/ организира софри за другите курвета и техните "спонсори"
    Цирк, или както казва Йори/пиаркитЙе, дан го нЙе бъркате с Йорик-черепа на мъртвия хамлетов приятел, че яко ще се изложите :) / -Игривост, песни, танци....и ние, значи, като всички....
    Скоро се забавлявах с една такава ...ами коза, от поредната агенция с гръмко име :) Е нЕма такива мозъчни тулупи като българска пиарка :)

  • 4
    nefertiti_egipt avatar :-|
    Нефертити

    Много ясно, че сега със смяната на ръководството ще се смени и кръга от обслужващите фирми. До сега БТК се обслужваше от фирмите около Михаела Калайджиева и Борислав Дионисиев, които бяха и клиенти на телекома.

  • 5
    todortrifonov avatar :-|
    todortrifonov

    До коментар [#2] от "cnn":

    е, това е естествено, всеки си назначава близки до него хора, на които има доверие, нищо не е вечно

  • 6
    deftones avatar :-P
    deftones

    До коментар [#2] от "cnn":

    Само,че има голяма разлика за шуробаджанащина когато става въпрос за частна компания и за държавата,нали така? А при шуробаджанащината на новия собственик печалбата на Виваком расте при свиващи се приходи,дай Боже всеки му такава шуробаджанащина.

  • 7
    todortrifonov avatar :-|
    todortrifonov

    хм, Станишева в сянка бая неща обслужвала:)))доста неща обзела:))неслучайно я разследваха с Хохехгер, а той и в момента е разследван. Пък тогава тя получи амнезия:))))внезапна амнезия:))

  • 8
    motochristo avatar :-|
    motochristo

    До коментар [#6] от "deftones":

    Намаляващи приходи - растяща печалба не може да трае дълго, + това е нездравословно.
    Почти както и при държавата - приходите драстично намаляваха през целия мандат, но бюджетът си се изпълняваше, или с пренебрежими дефицити.
    Ако наистина има такава взаимовръзка, то явно Стани-шефа е работела по-добре за държавните си клиенти, отколкото за частните.
    Което е голям смях.
    ---------
    А на втори прочит може и наистина да е така :)

  • 9
    todortrifonov avatar :-|
    todortrifonov

    що за новина всъщност? наистина е малко безсмислена и не е от никакво икономическо значение за човечеството, в частност народа и българския бизнес:))))

  • 10
    monika_ avatar :-P
    monика

    Сега кой на кое, няма какво да нищим, като бабките на пейката пред блока...въпроса е, дали ще е ефективна работата на новата агенция за ПР-на БТК? Да видим. Поне тази шуробаджанащина да е от полза на компанията...Иначе Моника Йосифова хич няма как да я съжаля :)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Рекламна глътка въздух

Рекламна глътка въздух

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK