БТК сменя PR агенцията си
Вместо "Актив Груп" на Моника Йосифова, за комуникациите на телекома ще отговаря Broks Vision
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
От началото на февруари БТК ще замени настоящата си PR агенция - "Актив Груп" с Broks Vision, съобщиха от телекома.
"Актив груп" е еднолична собственост на Моника Йосифова и обслужва БТК от няколко години. От уебсайта на агенцията личи, че телекомът е основния клиент на нейните PR услуги. Сред клиентите на "Актив груп" са Министерски съвет, както и министерствата на финансите, на околната среда и водите, на образованието, на държавната администрация, както и Държавната агенция по туризъм.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
29 коментара
[quote#0:"Мария Манолова"]Мениджър на Broks Vision е Анелия Сурлекова - съпруга на Златозар Сурлеков, който отскоро е член на Управителния съвет на БТК.[/quote]
Тук в никакъв случай не става въпрос за шуробаджанащина.
Добре де, знаем вече, че си ангажиран в някоя от структурите на Цветан Василев :)-
-----------
Адски ме забавлява пр-Ъ в България:Всяко второ перхидролено курве/ съвсем "случайно" все съпруга или любовница на някой шеф/ организира софри за другите курвета и техните "спонсори"
Цирк, или както казва Йори/пиаркитЙе, дан го нЙе бъркате с Йорик-черепа на мъртвия хамлетов приятел, че яко ще се изложите :) / -Игривост, песни, танци....и ние, значи, като всички....
Скоро се забавлявах с една такава ...ами коза, от поредната агенция с гръмко име :) Е нЕма такива мозъчни тулупи като българска пиарка :)
Много ясно, че сега със смяната на ръководството ще се смени и кръга от обслужващите фирми. До сега БТК се обслужваше от фирмите около Михаела Калайджиева и Борислав Дионисиев, които бяха и клиенти на телекома.
До коментар [#2] от "cnn":
е, това е естествено, всеки си назначава близки до него хора, на които има доверие, нищо не е вечно
До коментар [#2] от "cnn":
Само,че има голяма разлика за шуробаджанащина когато става въпрос за частна компания и за държавата,нали така? А при шуробаджанащината на новия собственик печалбата на Виваком расте при свиващи се приходи,дай Боже всеки му такава шуробаджанащина.
хм, Станишева в сянка бая неща обслужвала:)))доста неща обзела:))неслучайно я разследваха с Хохехгер, а той и в момента е разследван. Пък тогава тя получи амнезия:))))внезапна амнезия:))
До коментар [#6] от "deftones":
Намаляващи приходи - растяща печалба не може да трае дълго, + това е нездравословно.
Почти както и при държавата - приходите драстично намаляваха през целия мандат, но бюджетът си се изпълняваше, или с пренебрежими дефицити.
Ако наистина има такава взаимовръзка, то явно Стани-шефа е работела по-добре за държавните си клиенти, отколкото за частните.
Което е голям смях.
---------
А на втори прочит може и наистина да е така :)
що за новина всъщност? наистина е малко безсмислена и не е от никакво икономическо значение за човечеството, в частност народа и българския бизнес:))))
Сега кой на кое, няма какво да нищим, като бабките на пейката пред блока...въпроса е, дали ще е ефективна работата на новата агенция за ПР-на БТК? Да видим. Поне тази шуробаджанащина да е от полза на компанията...Иначе Моника Йосифова хич няма как да я съжаля :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход