Ново раздаване

Кои рекламодатели смениха агенциите си с настъпването на 2013 г.

Ако рекламата беше спорт, сезонът на квалификациите щеше да е между декември и февруари. Тогава компаниите най-активно организират питчове* - състезанията, чрез които си избират рекламна, PR или медия агенция (или всичко в едно). Победителите в тези предварителни мачове после участват в същинското състезание през годината - това на продажбите. 


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


9 коментара
  • 1
    stoiank avatar :-|
    stoiank

    Поредното изпиляване на цени и търсене на допълнителни бонуси. После се сърдим всички, че няма истински запомняща се реклама.
    Най-много някой да направи "качествен" копи-пейст на нещо добро от световната мрежа. Гледам дори БЕЛА, за корите една агенция, за ЛЕКИ друга. В този бранш, това че ще изкъртиш още 5% отстъпка или два пъти повече излъчвания все още не значи, че имаш резултат. Един тъп клип по цял ден да го въртиш или 100 билборда даром да ти дадат, ако не може да разказваш приказки си с нулев резултат. Когато счетоводителите започнат да определят какво ще е изкуството се получава нещо като социалистически реализъм - има го някъде, голямо е, но на никой не му прави впечатление какво е.

  • 2
    smart_za_batkov avatar :-|
    Батков-вън

    Питч - ще падна... Капитал, произношението на думата е "пич", нямате право да пишете питч

  • 3
    2.5 avatar :-|
    2.5

    "Проблемът с питчовете е, че отнемат огромен ресурс на агенциите."

    Сиреч, ще се наложи да бачкат - и то за по-малко пари.
    Както го правят и във всички други сфери на обществото.

  • 4
    gospodin avatar :-P
    Г-н D

    До коментар [#2] от "Батков-вън":

    Да, ама пич е мръсна дума! Помниш ли преди години имаше тук един американски дипломат - Мензис. Официално го изписмаха МензЕс.

  • 5
    gospodin avatar :-|
    Г-н D

    Разбира се - изписваха, не изписмаха...

  • 6
    klermans avatar :-|
    Емили Иванова

    Запознавайте публиката на материалите си с терминология и абревиетури,моля.
    Ако нямате нищо против,пишете за българска публика с български стандарт в маркетинг и реклама,ако не се лъжа все още имаме адекватни обосновки на основни понятия.
    Критиката ми е върху изказа,не върху стила и съдържанието.
    Благодаря и успех!

  • bpm_inmymind

    Питч?!?!?
    Баси, откъде ги копаете тия "автори", нямам думи.... Пародия, вземете го оправете, че ставате за смях!
    Мария, ако четеш коментарите, вземи мерки.

  • 8
    zumz avatar :-|
    zumz

    Това за "питч" е наистина лудост особено като се има предвид значението на думата "пич" в българския жаргон. "Предложение" вместо "питч" си е напълно уместно. Никога не бих приел такъв текст от репортер ако съм редактор, ама не съм:) Имам предвид - не съм в "Капитал".

  • 9
    tomat avatar :-|
    томат

    Питч та питч, а всички интервюрирани казват конкурс. Мария, Мария...


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход