Ново раздаване

Кои рекламодатели смениха агенциите си с настъпването на 2013 г.

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако рекламата беше спорт, сезонът на квалификациите щеше да е между декември и февруари. Тогава компаниите най-активно организират питчове* - състезанията, чрез които си избират рекламна, PR или медия агенция (или всичко в едно). Победителите в тези предварителни мачове после участват в същинското състезание през годината - това на продажбите. 


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

9 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    stoiank avatar :-|
    stoiank
    • - 2
    • + 29

    Поредното изпиляване на цени и търсене на допълнителни бонуси. После се сърдим всички, че няма истински запомняща се реклама.
    Най-много някой да направи "качествен" копи-пейст на нещо добро от световната мрежа. Гледам дори БЕЛА, за корите една агенция, за ЛЕКИ друга. В този бранш, това че ще изкъртиш още 5% отстъпка или два пъти повече излъчвания все още не значи, че имаш резултат. Един тъп клип по цял ден да го въртиш или 100 билборда даром да ти дадат, ако не може да разказваш приказки си с нулев резултат. Когато счетоводителите започнат да определят какво ще е изкуството се получава нещо като социалистически реализъм - има го някъде, голямо е, но на никой не му прави впечатление какво е.

    Нередност?
  • 2
    smart_za_batkov avatar :-|
    Батков-вън
    • - 4
    • + 16

    Питч - ще падна... Капитал, произношението на думата е "пич", нямате право да пишете питч

    Нередност?
  • 3
    2.5 avatar :-|
    2.5
    • - 10
    • + 7

    "Проблемът с питчовете е, че отнемат огромен ресурс на агенциите."

    Сиреч, ще се наложи да бачкат - и то за по-малко пари.
    Както го правят и във всички други сфери на обществото.

    Нередност?
  • 4
    gospodin avatar :-P
    Г-н D
    • - 1
    • + 6

    До коментар [#2] от "Батков-вън":

    Да, ама пич е мръсна дума! Помниш ли преди години имаше тук един американски дипломат - Мензис. Официално го изписмаха МензЕс.

    Нередност?
  • 5
    gospodin avatar :-|
    Г-н D
    • - 2
    • + 5

    Разбира се - изписваха, не изписмаха...

    Нередност?
  • 6
    klermans avatar :-|
    Емили Иванова
    • - 1
    • + 7

    Запознавайте публиката на материалите си с терминология и абревиетури,моля.
    Ако нямате нищо против,пишете за българска публика с български стандарт в маркетинг и реклама,ако не се лъжа все още имаме адекватни обосновки на основни понятия.
    Критиката ми е върху изказа,не върху стила и съдържанието.
    Благодаря и успех!

    Нередност?
  • 7
    bpm avatar :-@
    bpm_inmymind
    • - 3
    • + 3

    Питч?!?!?
    Баси, откъде ги копаете тия "автори", нямам думи.... Пародия, вземете го оправете, че ставате за смях!
    Мария, ако четеш коментарите, вземи мерки.

    Нередност?
  • 8
    zumz avatar :-|
    zumz
    • - 2
    • + 4

    Това за "питч" е наистина лудост особено като се има предвид значението на думата "пич" в българския жаргон. "Предложение" вместо "питч" си е напълно уместно. Никога не бих приел такъв текст от репортер ако съм редактор, ама не съм:) Имам предвид - не съм в "Капитал".

    Нередност?
  • 9
    tomat avatar :-|
    томат
    • + 1

    Питч та питч, а всички интервюрирани казват конкурс. Мария, Мария...

    Нередност?
Нов коментар