Край на звуковите експлозии в рекламния блок

Заради зрителското недоволство медии, рекламодатели и агенции подписаха саморегулационно споразумение

Председателя на СЕМ Георги Лозанов приветства инициативата за саморегулация
Председателя на СЕМ Георги Лозанов приветства инициативата за саморегулация
Председателя на СЕМ Георги Лозанов приветства инициативата за саморегулация    ©  Анелия Николова
Председателя на СЕМ Георги Лозанов приветства инициативата за саморегулация    ©  Анелия Николова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Звукът на рекламите по телевизията няма да е по-висок отколкото на останалата програма на медиите. Това се гарантира в споразумение влизащо в сила от от 30 юни, което представители на асоциациите на рекламодателите (БАР), комуникационните агенции (БАКА) и радио- и телевизионните оператори (АБРО) подписаха днес.

Въвеждането на единния стандарт за нивата на звука на рекламата ще започне от април. Крайният срок, до който телевизии, рекламодатели и рекламни агенции трябва да се съобразят с новите правила пък е 30 юни. "Софтуерът за следене на звука на рекламите все пак има определена цена, за това оставяме срок на телевизиите до края на юни," коментира председателят на АБРО Мехти Меликов. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове