Край на звуковите експлозии в рекламния блок

Заради зрителското недоволство медии, рекламодатели и агенции подписаха саморегулационно споразумение

Председателя на СЕМ Георги Лозанов приветства инициативата за саморегулация
Председателя на СЕМ Георги Лозанов приветства инициативата за саморегулация
Председателя на СЕМ Георги Лозанов приветства инициативата за саморегулация    ©  Анелия Николова
Председателя на СЕМ Георги Лозанов приветства инициативата за саморегулация    ©  Анелия Николова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Звукът на рекламите по телевизията няма да е по-висок отколкото на останалата програма на медиите. Това се гарантира в споразумение влизащо в сила от от 30 юни, което представители на асоциациите на рекламодателите (БАР), комуникационните агенции (БАКА) и радио- и телевизионните оператори (АБРО) подписаха днес.

Въвеждането на единния стандарт за нивата на звука на рекламата ще започне от април. Крайният срок, до който телевизии, рекламодатели и рекламни агенции трябва да се съобразят с новите правила пък е 30 юни. "Софтуерът за следене на звука на рекламите все пак има определена цена, за това оставяме срок на телевизиите до края на юни," коментира председателят на АБРО Мехти Меликов. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
39 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rosenow avatar :-P
    Димитър
    • + 86

    Най-накрая ... по някой път имах чувството, че рекламите са 3 пъти по-силни от самото предаване/филм ...

    Нередност?
  • 2
    vjacho avatar :-|
    Вячеслав Атанасов
    • - 1
    • + 78

    Глупостта и наглостта трябва да бъдат регулирани.

    Нередност?
  • 3
    philipotel avatar :-|
    Durruti
    • + 74

    Разгеле, колко години им трябваха, за да спрат този тормоз

    Нередност?
  • 4
    10stinki avatar :-|
    10 стинки
    • + 62

    То си е за тях. Иначе хората сменят канала.

    Нередност?
  • 5
    donangel avatar :-|
    DonAngel
    • + 42

    Да видим! Дано!
    Но съм песимистичен, те и Етичен Кодекс подписаха, но дали го спазват...

    Нередност?
  • 6
    medunch0 avatar :-P
    Медунчо
    • + 52

    Едно време, когато още гледах телевизия, това много ме дразнеше.

    Нередност?
  • 7
    offshore avatar :-|
    Offshore Banking
    • - 2
    • + 20

    Уловката тук е, че зукът не е по-силен, но височината му е по-ниска от нормалната. Така, че пак се оформя предпоставка за заобикаляне на закона.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 8
    johnniewalker avatar :-|
    johnniewalker
    • + 19

    Време беше! Браво!

    Нередност?
  • 9
    the_shadow avatar :-|
    The Shadow
    • + 26

    Супер. Така може би ще преборят стандартния рефлекс на хората да сменят тутакси канала, щом им гръмне в ушите първата реклама.

    Нередност?
  • 10
    mohito avatar :-|
    mohito
    • - 1
    • + 11

    "На практика подписаното споразумение има пожелателен характер. Отговорност на самите комуникационни агенции и рекламодатели ще бъде да спазват стандарта, а на телевизиите да следят за това. Такъв ангажимент към момента поемат обаче единствено членовете на БАР, БАКА и АБРО.

    Реални санкции за несъобразяване с правилата няма, а СЕМ няма и правомощия да наложи такива на компании, агенции и медии извън трите организации. "Това е споразумение с отворен край и ще очакваме всички останали рекламодатели, агенции и медии да се включат," коментира все пак Меликов. "

    Е то като видиш това ... и малко се разминава със заглавието. Все едно пушачите пожелателно да излизат да пушат навън ?!?!

    Нередност?
Нов коментар