Край на звуковите експлозии в рекламния блок
Заради зрителското недоволство медии, рекламодатели и агенции подписаха саморегулационно споразумение


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Звукът на рекламите по телевизията няма да е по-висок отколкото на останалата програма на медиите. Това се гарантира в споразумение влизащо в сила от от 30 юни, което представители на асоциациите на рекламодателите (БАР), комуникационните агенции (БАКА) и радио- и телевизионните оператори (АБРО) подписаха днес.
Въвеждането на единния стандарт за нивата на звука на рекламата ще започне от април. Крайният срок, до който телевизии, рекламодатели и рекламни агенции трябва да се съобразят с новите правила пък е 30 юни. "Софтуерът за следене на звука на рекламите все пак има определена цена, за това оставяме срок на телевизиите до края на юни," коментира председателят на АБРО Мехти Меликов.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
39 коментара
Най-накрая ... по някой път имах чувството, че рекламите са 3 пъти по-силни от самото предаване/филм ...
Глупостта и наглостта трябва да бъдат регулирани.
Разгеле, колко години им трябваха, за да спрат този тормоз
То си е за тях. Иначе хората сменят канала.
Да видим! Дано!
Но съм песимистичен, те и Етичен Кодекс подписаха, но дали го спазват...
Едно време, когато още гледах телевизия, това много ме дразнеше.
Уловката тук е, че зукът не е по-силен, но височината му е по-ниска от нормалната. Така, че пак се оформя предпоставка за заобикаляне на закона.
Публикувано през m.capital.bg
Време беше! Браво!
Супер. Така може би ще преборят стандартния рефлекс на хората да сменят тутакси канала, щом им гръмне в ушите първата реклама.
"На практика подписаното споразумение има пожелателен характер. Отговорност на самите комуникационни агенции и рекламодатели ще бъде да спазват стандарта, а на телевизиите да следят за това. Такъв ангажимент към момента поемат обаче единствено членовете на БАР, БАКА и АБРО.
Реални санкции за несъобразяване с правилата няма, а СЕМ няма и правомощия да наложи такива на компании, агенции и медии извън трите организации. "Това е споразумение с отворен край и ще очакваме всички останали рекламодатели, агенции и медии да се включат," коментира все пак Меликов. "
Е то като видиш това ... и малко се разминава със заглавието. Все едно пушачите пожелателно да излизат да пушат навън ?!?!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.