С това разполагаме - по малко от всичко, но нищо, което да сложим на пиедестал
Дизайнерът от "Обединение за бранд България" Димитър Гавански пред "Капитал"
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Какво включваше заданието на МИЕТ?
Брийфът беше да направим не едно, а система от 12 лога, които работят заедно под общ стил и са част от една обща визуална система. Част от заданието на министерството беше да измислим поне 100 първоначални ескиза, за да има разнообразие, от което да се избере.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
10 коментара
Проучвания, брандинг теории и мнението на чужденците-потенциални клиенти... К'во ни занимавате с тия глупости?!
Всички българи са експерти по национален брандинг, а СБХ и Вежди Рашидов правят луди пари от лого-графика за най-големите марки в света. То се вижда и от това колко световно популярни марки сме създали в БГ през последните години. Булка чеиз например!
сичко туй е много хубаво, ама с изключение на рушняците нема кой да я разбере таз цицилица... :)
Проблема не е изобщо в логото, то си отговаря на заданието и се харесва на чуждите туристи. Колкото и да си говорим това,че някой не е успял да се добере до тази поръчка е основния проблем:) Каквото и лого да беше представено, пак щеше да бъде отхвърлено, ясно си е като бял ден.
Логото е синтезирана представата за страната. Логото на Турция, например, е стилизирано лале, на Гърция - знамето им, чиито сини и бели ивици завършват като вълни, на Перу - намек за рисунките на платото Наска.
Нашата страна е разконцентрирана в стратегията и впечатлението, което създава, затова и логото й е бъбриво и разпиляно.
На мен лично не ми допада.
До коментар [#1] от "bucconero": От време оно си знаем: не се притеснявам от министъра на културата,а от културата на министъра :-)
До коментар [#4] от "Г-н D.": Отдавнашното ни желание да се харесаме на всички и за всичко :-)
Лошото е, че ни обвиняват в плагиатство
http://www.tourprom.ru/news/20002/
Ами... грозно е! Но сигурно моето мнение не е важно...
Публикувано през m.capital.bg
Не е най-важното дали е красиво или грозно, модерно или демоде.
Новото лого е като гювеч - има от всичко по малко.
Опитът да се подчертае, че при нас има всичко, на практика е довело до това, че не изразява нищо...
Сигурно посланието е, това и да запомнят другите за нас?
До коментар [#3] от "svetla_1":
++++
До коментар [#6] от "valeeentin":
Живи и здрави. Има си институция която да се занимава с това.
[quote#7:"Kidon"]Ами... грозно е! Но сигурно моето мнение не е важно... [/quote]
Виж сега, ако беше постнал конструктивна критика или беше предложил алтернатива - мнението ти ЩЕШЕда бъде важно. За момента е просто ОПЛЮВАНЕ, и прав си - не е важно.
До коментар [#8] от "2.5":
И алтернативата е ?
Логото е бъбриво и разпиляно - имаме 4 сезона, сложен ландшафт, многослойна история.
Дайте сега с две щрихи, айде де да излезе тоя дето има смелост да назове, най-важните.
Та да го убият с камъни - БГ тупан техно хейт реалност:)!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход