С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
15 19 фев 2013, 15:43, 8827 прочитания

Сашо Диков заменя Мартин Карбовски в ефира на Нова тв

Предаването Дикoff ще се излъчва в събота от 16 до 19ч. на мястото на "Отечествен фронт"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Програмната дупка, оставена от Мартин Карбовски в ефира на "Нова тв", ще бъде запълнена. От Сашо Диков. От 2 март програмният директор на "Канал 3" ще води предаването "Дикоff". Това обявиха от "Нова тв" и продуцентите на новото предаване от Teleman. 

Предаването "Дикоff" ще е с продължителност три часа - от 16 до 19ч. и според медиата ще бъде "безкомпромисно, болезнено остро и откровено" - като самия водещ. Зад него ще стои същият екип, който до скоро работеше за "Отечествен фронт" и "Карбовски: Директно".  


"Не сме търсили водещ за съществуващи предавания - те са вече стари и в друг ефир," коментира продуцентът от Teleman Боян Петков. Компанията стоеше зад "Отечествен Фронт" и "Карбовски: Директно", които паднаха от програмата на "Нова тв" в началото на февруари. В същата седмица Мартин Карбовски се появи в ефира на TV7 с "Фронт" и 'Предаването". 

Според Петков, Teleman са завели осем съдебни иска срещу Мартин Карбовски за нарушения по договор и кражба на интелектуална собственост. Той допълни, че след преминаването му в ефира на TV7 Карбовски е излъчвал материали, снимани с оператори и камери на Teleman. Водещият имаше договор с продуцентите до средата на 2014г., по който сега ще трябва да им плаща неустойки.  

"В нашия сектор явно договорите не значат нищо, след като в конкретния случай това можеше да се осъществи не без убеждението, че следващият ти работодател е безкрайно силен и няма никакво значение каква е нашата съдебна система - ще бъде помогнато това да остане глас в пустиня," коментира на днешната пресконференция Силвия Зурлева, която е член на борда на директорите на "Нова Броудкастинг Груп".



Зурлева призна, че от TV7 са опитвали да привлекат и други водещи на "Нова тв" чрез агресивни предложения. "Това не са пари от реклами, следователно никоя телевизия не би могла да устои на подобни оферти. Не става въпрос за 2-3 пъти по-големи предложения, а за много повече пъти. Това не е нормален бизнес," коментира тя. Зурлева припомни и случаят с TV2 и Pro.bg, които са имали същата бизнес политика.   
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври)

СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов; Колко инвестират партиите в политическа реклама за местните избори; Interpartners основа група от агенции на Балканите; TikTok забрани политически реклами в платформата си и др.

15 окт 2019, 1128 прочитания

"Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама "Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама

Според официалните данни близкият до Пеевски канал е получил най-много средства от политическите формации, ВМРО и ДПС водят по инвестиции в медиите като цяло

13 окт 2019, 2182 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Saatchi&Saatchi създаде нова дигитална агенция

Екипът на Saatchi Interactive се състои от шестима души

Още от Капитал
Ново време за "Славянска беседа"

Двама френски предприемачи са купили 2 хил кв. м за близо 3 млн. евро, за да направят офиси и споделено простраство

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

Надежда за "Ирина"

Режисьорката Надежда Косева преплита темите за женската сила и клаустрофобията на малкия град в новия си филм

Кино: "Писма от Антарктида"

Модерна мелодрама за лъжата от любов

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10