Saatchi&Saatchi създаде нова дигитална агенция

Екипът на Saatchi Interactive се състои от шестима души

Досегашният директор "Обслужване на клиенти" в Saatchi&Saatchi Георги Гавазов ще ръководи новата дигитална агенция Saatchi Interactive
Досегашният директор "Обслужване на клиенти" в Saatchi&Saatchi Георги Гавазов ще ръководи новата дигитална агенция Saatchi Interactive    ©  Георги Гавазов
Досегашният директор "Обслужване на клиенти" в Saatchi&Saatchi Георги Гавазов ще ръководи новата дигитална агенция Saatchi Interactive
Досегашният директор "Обслужване на клиенти" в Saatchi&Saatchi Георги Гавазов ще ръководи новата дигитална агенция Saatchi Interactive    ©  Георги Гавазов

Saatchi&Saatchi създаде нова агенция, която ще се занимава с дигитален маркетинг, съобщиха от агенцията. Начело на Saatchi Interactive застава досегашният директор "Обслужване на клиенти" в Saatchi&Saatchi Георги Гавазов, а засега екипът й се състои от шест души. 

Сред първите клиенти на агенцията са KFC, Audi, Dunkin' Donuts, Maretti, "Деликатес Житница" и Milka. Според Гавазов Saatchi Interactive стартира с разнообразни проекти - от цялостно стратегическо развитие на бранд в онлайн среда до вирусни кампании.

"От 2009 г. досега пораснахме значително като резултати, екип и клиенти. Дигиталните ни проекти имат сериозен принос за това и обособяването на Saatchi Interactive беше логичната следваща стъпка," коментира Георги Гавазов.

Спорeд него дигиталната реклама работи по много различен начин от традиционната реклама. "Процесите, взаимоотношенията и темпото на една рекламна агенция имат нужда от сериозно преосмисляне, когато говорим за комуникация в дигитална среда," казва той. 

Saatchi&Saatchi е част от групата Publicis MARC, в която има и друга дигитална агенция - Publicis Modem Cybermark. "Политика на групата е да стимулира здравословна вътрешна конкуренция между отделните агенции, а агенциите от своя страна сами определят стратегията си за развитие," коментира създаването на Saatchi Interactive Георги Гавазов.

Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


8 коментара
  • 1
    mnodulgaregforma avatar :-|
    mnodulgaregforma

    Ако не е рекламно съобщение и това не са кренвирши, можеше да е малко по-изчерпателна статията.

  • 2
    kristianb avatar :-P
    kristianb

    Само преди 2 години Сачи имаше "дигителен човек", но тогава не можеше да му покрива заплатата. Реално се създава поредната фирма, в която ще са същите от стандартното Сачи, които всъщност представляват и Лео Бърнет в България. Един човек - 3 визитки :)

    Толкова ли ви падна бизнеса, та се справяте с три фирми едноверемнно или те са създадени за едното ДДС и въртене на далавери?

    За тези, които не знаят какво е дигитална агеция - едни хора поддъжат фейсбук страниците на фирми и прибират едни пари за статуси и картинки.

  • 3
    next_digital avatar :-|
    next_digital

    В момента рекламните агенции на практика нямат потенциал да развиват диджитал отдели, тъй като нито имат ноу хау, нито парите в интернет са достатъчно.

    Взимат се проекти (най-вече като част от цялостно обслужване) и после ползват различни уеб студиа или фирми от този бранш, като подизпълнители. Сачи или която и да е от големите рекламни агенции не правят изключение.

    Единствените дигитални агенции в чист вид са Некст ДС и Идизайн.

  • 4
    ivanix avatar :-|
    ivanix

    @next digital, с половината мнение съм съгласен, но с останалата не - дигитални агенции са още EasyOnline, Interactive Share, Ilyan, Calipers, Themags, Abc design & communications. Първите две са много по напред в онлайн рекламата (особено performance) от всички останали.

    eDesign е по-скоро криейтив и уеб агенция, отколкото дигитална агенция, каквито според мен са и Saatchi, Cybermark, Next, Themags. Digital е много повече от криейтив и сайтове.

  • 5
    next_digital avatar :-|
    next_digital

    Съгласен съм изцяло, явно имаш поглед върху нещата. При това положение трябва да си напълно наясно, че повечето споменати фирми не са дигитални агенции, тъй като работят само в определена ниша. За Магс бих се съгласил, но всички останали... Ми ... изнасилване си е да ги наречем агенции. Изиадс са платформа, интерактив шеър повече семинари правят, отколкото нещо друго, абц се превърнаха в нарицателно за посредственост, сайбър марк са планьори. Аз говорех за компании които могат да затворят кръга - през криейтив, екзекюшън, кампании, маркетинг, сошъл, мобайл и тн. инхаус.

    Публикувано през m.capital.bg

  • 6
    ivanix avatar :-|
    ivanix

    Приятно ми е да водя този разговор :) Interaktive Share има няколко сериозни клиента за пълно обслужване, вкл. всичко това, което изброи. Да, водят семинари, но това е съвсем отделна дейност.

    Освен това, имах предвид EasyOnline (EasyOnline.bg), а не EasyAds.bg. Отново са две отделни фирми със съвсем различна дейност, като първото е агенция за цялостно digital обслужване също с много сериозни клиенти.

    И двете фирми съществуват като агенции от поне 4 години, участват в питчове, имат огромни обороти и са си съвсем в час.

    За мен Digital се преценява най-добре по заетите специалисти вътре - ако има няколко уеб дизайнера, програмисти, adwords специалисти, Performance специалисти, social copy writer и най-важното - опитен медия планьор, тогава може да се говори за завършена агенция. На който му липсва някое от гореизброените, значи има пропуски.

  • 7
    vegano avatar :-|
    Vegano

    много ми е приятно да чета горния разговор. пардон - смешно, не приятно.

  • 8
    w1man80 avatar :-P
    w1man80

    @cut:eater и на мен ми е много смешно.
    Дигитални агенции, поне под формата, която съществуват в развитите страни, в България няма. Причината за това е проста - невъзможност да се развият като такива. Невъзможността, от своя страна, идва от малкия и много слабо развит пазар за подобни услуги. Големите клиенти изключително много се "страхуват" да експериментират. Всички залагат на познатото - ТВ, външна реклама и банери.
    Сега ми хрумва, че може би проблемът просто е в липсата на достатъчно конкуренция. Когато има конкуренция - тогава много повече се залага на креативността и нестандартните маркетингови подходи.
    Между другото, не съм запознат с дейността на всички агенции в България, но от тези които познавам, Идизайн най-много се доближават до представата ми за дигитална агенция.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал