Трудният живот на списанията
През 2012 рекламните инвестиции в месечни издания са спаднали с 18%
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Списание Glamour, прекият конкурент на Cosmopolitan, вече ще има нов издател.
От началото на март марката ще е в портфолиото на S Media Team, издател на списанията "Мода", BBC TopGear, BBC GoodFood - България, BBC Knowledge, F1 Racing, HELLO!, Yachting&Lifestyle, Prime_Time, Motor Show, Auto Bild. С този женски бранд компанията влиза в пряка конкуренция с издателя на Cosmopolitan "Sanoma - Блясък България". Интересно е дали S Media са водили преговори и за GQ, но от издателството не коментират.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
9 коментара
Таблица?
иЧдания?
Списание "АААААаааа" от рисунката горе ми е любимо, от години го чета. :)
Не се учудвам, че търсенето на пуканки като Glamour и подобните му спада, кифлите си имат бгмама да четат клюки, а реклами могат да гледат и в каталозите на козметичните компании, които си разменят.
Виж, смислени списания като Knowledge се надявам да има още дълго.
Освен специализирани списания, с удоволствие чета сп. "Biograph", Много интересно и качествено четиво... и обемно :)
[quote#0:"дневник"] Трудният живот на списанията... [/quote]
Интернет прави животът на издателите.......Труден
но улеснява нашият живот
на времето "Труд" излизаше в 340 000 тираж
сега я има / я няма 40 000
По скоро бих си купувал списание с по аналитична насока и дълги и задълбочени материали. Това по трудно по интернетя можеш да си намериш. Иначе клюки - бол. Л'Еуропео горе долу става.
Вече 3 години стана списания само електронни , на оригиналния им английски.
Какво става в България - ново списание .... И след година спираме да го издаваме - няма тираж
По-измислена класация от тази в приложената таблица едва ли може да има. Пълна е почти изцяло със списания, които имат кухи, непродаваеми тиражи, и са пълни с реклами, които не са платени, или са сложени на принципа "аз на тебе, ти на мене, важното е далаверката да върви".
Капитал уж беше сериозна медиа, а публикува цитат от човек, който е доказан непрофесионалист (Станиславов) и каквото е докопал, все го е съсипал. Какви са доказателствата за "двуцифрения растеж" на продажбите на сергия? Някой провери ли колко е тиражът на Ауто Билд, след като той започна да го издава? В изброените издания на това издателство има списания, които всъщност отдавна вече не излизат. Добре известно е, че там като платиш една реклама получаваш три, както и че ако не са парите на господин Пеевски, това издателство отдавна щеше да е престанало да съществува.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.