Пазарът на интернет реклама е пораснал с 25% през 2012 г.

Инвестициите в мобилен маркетинг са се покачили с 580% до 0.5млн. лв.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Рекламодателите са вложили в интернет реклама 45.4 млн. лв. през миналата година. Това стана ясно по време на годишната среща на дигиталната индустрия - IAB Forum, която се проведе днес. Структурата на пазара остава непроменена от миналата година - 88% от инвестициите са в дисплей реклама, 6 на ста в реклама на клик, а 5% в "други", включително мобилна реклама.

Броят на свързаните с интернет смартфони е половин милион, а таблетите са 90 хил., показват още  данните на IAB България (Interactive Advertising Bureau - сдружението на създателите на онлайн съдържание).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар