Ръст и една четвърт

Развитието на пазара на дигитална реклама е позитивна история с няколко "но"

Ако се считате за средностатистически българин, вероятно прекарвате пред телевизора 23 часа всяка седмица и допълнителни 16 часа в интернет. Поне така твърди изследването Mediascope Europe, което мери медийното потребление в 28 държави, сред които и България. Ако сте рекламодател обаче, вероятно виждате картината по друг начин. И все още харчите огромната част (около 70%) от бюджетите си за тв реклама, а за онлайн отделяте едва 5%. 

Въпреки това дигиталната индустрия не страда от липса на самочувствие. Пазарът върви с кротки стъпки нагоре въпреки кризата. А през изминалата седмица се окичи с ново отличие - този път за ръст на инвестициите от 25% за последната година. 


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се