Положителната фасада на рекламния пазар

Брутният ръст на маркетинговите инвестиции през 2012 г. е 12.6%

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Основният двигател на пазара продължават да са телекомуникациите, търговските вериги, фармацевтичният, банковият и автомобилният сектор.

От няколко години рекламният пазар върви на две скорости. Едната - официалната, показва скромен, но стабилен ръст всяка година след големия спад в началото на кризата. В действителност обаче зад фасадата на брутните ръстове в най-добрия случай се крие застой на нетните инвестиции.  И 2012 г. не прави изключение. Според единствените данни за пазара - тези на мониторинговата компания Be Media Consultant, през миналата година компаниите са инвестирали с 12.6% повече в реклама, отколкото през 2011 г. Основният двигател на пазара продължават да са телекомуникациите, търговските вериги, фармацевтичният, банковият и автомобилният сектор.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове