PR тежка категория
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

PR тежка категория

В конкурса участвата 26 агенции с общо 80 заявки в седем категории.

PR тежка категория

БАПРА Bright Awards отличи най-добрите постижения на индустрията за 2012г.

Мария Манолова
5171 прочитания

В конкурса участвата 26 агенции с общо 80 заявки в седем категории.

© БАПРА


All Channels Communication Group за втора поредна година е най-добрата PR агенция в България, а кампанията "Каменица Refresher" (на същата агенция) е най-голямото достижение на PR бранша за 2012 г. Изборът направи 18-членното межународно жури, което оценяваше заявките на ежегодините награди на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА), които се проведоха във вторник вечерта.

В това издание на конкурса 26 PR  агенции подадоха общо 80 заявки за участие в БАПРА Bright Awards, което е рекорд в четиригодишната история на конкурса. През изминалата година 20 агенции се състезаваха с общо 67 номинации.

APRA Porter Novelli стана най-награждаваната агенция в състезанието, след като получи общо шест награди. Агенцията взе първи награди за кампаниите "Алкохолът е лош шофьор" (в категорията "Кампания за устойчиво развитие"), "Никога не е късно за ново начало" (в категорията "Комуникационна кампания в публичния сектор") и "Живей активно!" (в категорията "Специално събитие). United Partners взе общо четири награди, а All Channels Communication Group - три (виж таблицата).

Тази година за първи път журито оценяваше и работата на PR агенциите по обществени поръчки. Първото отличие в категорията "Комуникационна кампания в публичния сектор" получи "Никога не е късно за ново начало", реализирана от APRA Porter Novelli. Проектът е на Министерството на физическото възпитание и спорта и се финансира по ОП "Развитие на човешките ресурси. Второ място взе All Channels Communication Group за кампанията "Ден на Европа 2012," която реализира за Европейската комися, а трето - Intelday Solutions за "Младежта в движение," също за ЕК.  

В миналите издания на конкурса отличието агенция на годината са носили All Channels Communication Group (2012 г.), APRA Porter Novelli (2011 г.) и Publicis Consultants (2010 г.).

На церемонията стана ясно, че предстои смяна на председателя на БАПРА. Управляващият директор на All Channels Communication Group Александър Дурчев, който ръководи организацията от 2011 г., ще отстъпи поста на управляващия директор на Publicis MARC Group, (част от която са Publicis Consultants MARC и Saatchi&Saatchi) Николай Неделчев.

Преглед на оригинала

All Channels Communication Group за втора поредна година е най-добрата PR агенция в България, а кампанията "Каменица Refresher" (на същата агенция) е най-голямото достижение на PR бранша за 2012 г. Изборът направи 18-членното межународно жури, което оценяваше заявките на ежегодините награди на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА), които се проведоха във вторник вечерта.

В това издание на конкурса 26 PR  агенции подадоха общо 80 заявки за участие в БАПРА Bright Awards, което е рекорд в четиригодишната история на конкурса. През изминалата година 20 агенции се състезаваха с общо 67 номинации.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK